vrijdag 2 mei 2014

Daar ben ik alweer..... nieuwe challenge bij Creaine

Hallo allemaal,
Ik hoop dat jullie mij nog niet zat zijn, maar hier ben ik weer met mijn tweede blogpost voor vandaag. Zo is het even stil, zo kom ik met een aantal kaarten achter elkaar. De nieuwe challenge bij Creaine is ook weer van start gegaan. Dit keer een kaart met een sketch met het thema voorjaar, maar dat is niet verplicht. Ik heb twee voorbeeldkaarten gemaakt, één met een digi van de sponsor The Stamping chef en één met een Bestie, superleuk om te kleuren. Neem ook eens een kijkje op het blog voor de leuke voorbeeldkaarten van mijn DT-collega's. Doen jullie gezellig mee?
Liefs, Cindy

Bestie

Stamping chef

Jullie mogen de sketch wel draaien, maar hij moet duidelijk herkenbaar zijn. Er zijn weer leuke prijzen te winnen. Ben benieuwd naar jullie inzendingen!

19 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten zie ik toch weer op je blog! Dat verveelt niet hoor ;-). groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan het bijna niet mee bijbenen, je hebt weer prachtige kaarten gemaakt.
    Fijn weekend en groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Cindy,
    wauwww wat het zijn het 2 supper mooie kaarten
    prachtig !!
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee fleurige kaarten, mooi hoor!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes heb je gemaakt! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee hoor, ben je nog niet zat hihi, jou kaarten zijn altijd een lust om naar te kijken. Deze zijn ook weer prachtig!!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatjes Cindy. Beide kaarten zijn supermooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Cindy, dit zijn ook weer beauty,s zeg.
    Ook ik krijg nooit genoeg van je mooie creaties, ze zijn altijd super mooi gekleurd en prachtig afgewerkt.
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alle 2 super mooie en vrolijke kaarten en prachtige kleurstelling!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt het er maar druk mee, wat een tempo heb je erin!! Prachtige kaarten weer, mooi ingekleurd!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie en leuke kaarten heb je weer gemaakt.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaarten Cindy, en zo heerlijk frisse kleuren, super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaarten Cindy,leuk dat ze zo verschillend zijn.
    Fijn weekend en groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn ze gaaf geworden Cindy....prachtige kaarten, mooie kleurtjes....heel leuk!
    Fijn weekend en groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 2 leuke kaartje heb je gemaakt Cindy - ze zijn super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Cindy,
    Wat een gave kaartjes heb je weer gemaakt in korte tijd. Ik wilde wat schrijven bij je moederdag kaart maar dezezijn ook erg leuk dus dan maar een wat langere met de woorden voor alle leuke kaartjes en ook allemaal even mooi. Mooi geborduurd/ geknipt en ingekleurd!! Gaaf!
    Fijn weekend nog!
    Liefs, linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. deze twee zijn ook weer prachtig meid en net als altijd super ingekleurd

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 2 prachtige DT kaartjes heb je gemaakt Cindy, maar dat is jou wel toevertrouwd!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy