zondag 18 mei 2014

Nieuwe challenge bij Basteltraume - gebruik stanzen

Goedemorgen lieve mensen,
Op deze zonnige zondagmorgen wil ik jullie laten weten dat er weer een nieuwe challenge is gestart bij Basteltraume. Dit keer is het thema "gebruik stanzen op je kaart". Ik heb weer zo'n schattige Bestie ingekleurd. De stanzen die ik heb gebruikt zijn van Marianne design en magnolia. Het designpapier is van DCWV. Neem ook eens een kijkje op het blog voor nog andere schitterende voorbeelden. Heb je zin, doe gerust mee. De challenge loopt tot 31 mei 23.55 uur. Straks lekker buiten zitten, heerlijk relaxen, ik kom de dag wel door hoor!
Fijne zondag allemaal,
Liefs
Cindy


21 opmerkingen:

  1. Geweldig weer ,lekker vrolijk, mooi papier en met die bloemen is het echt super, lief !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy. Wat heb je leuk gebruikt gemaakt van deze mal. leuk met deze vrolijke afbeelding en natuurlijk de kleuren. Ik ben gelijk volger van dit blog geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi fleurig kaartje met een lief ingekleurde Bestie....

    groetjes en een fijne zondag Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit een gezellige vrolijke kaart zeg!
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,
    Heerlijke vrolijke kaart met die zonnige kleuren :)
    Daar worden we blij van ;)
    Fijne zonnige zondag!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Hij is weer prachtig geworden, zo mooi gekleurd en vrolijk van kleur.
    Veel plezier buiten.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk vrolijk kaartje. Geniet van het buitenzitten. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaartje heb je gemaakt Cindy - supermooi gekleurd en samengesteld.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke fleurige kaart Cindy!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke en vrolijke kaart! Past helemaal bij dit lekkere weer! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Cindy,
    wat een mooie kleurrijke kaart
    echt supper !!
    lieve groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk vrolijk kaartje, je hebt Bestie prachtig ingekleurd!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Cindy
    je hebt weer prachtige kaartjes gemaakt
    sorry dat ik niet op elke kaart reageer maar door omstandigheden heb ik weinig tijd maar ik kom regelmatig kijken naar je mooie en originele kaartjes
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy, deze past helemaal bij mijn vakantiebestemming...lekker vrolijk! Prachtige creatie meis!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige bestie en weer zo mooi gekleurd leuke kleurtjes en leuke stansen

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje met mooie vrolijke kleuren. En zo'n challenge is wel te doen zal zien of ik iets moois kan maken. Inspiratie krijg ik wel van zo'n mooi kaartje. Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke fleurige kaart Cindy, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh Cindy.. dein Kartenwerk ist zauberhaft und wunderschön.. ein süßes Motiv hast du gewählt...

    Drück dich lieb und wünsche dir ein wunderschönes Wochenende
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy