vrijdag 30 mei 2014

Nieuwe challenge bij CC&CC - embossing

Goedemorgen lieve bloggers,
Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij CC&CC. Dit keer is het thema "embossing". De sponsor is Bugaboo en ik heb dit keer gekozen voor de digi "spring boot". Weer ingekleurd met copics. Ik heb zowel koud als warm embossing gebruikt. De achtergrond heb ik door de vagabond gehaald met een embossingfolder en de tekst heb ik geëmbossed met embossingpoeder. Hebben jullie zin, doe gezellig mee, jullie hebben twee weken de tijd. Gisteren heb ik de hele dag gewerkt, ga nu opruimen en vanmiddag iets leuks maken voor mijn broertje, want die is morgen jarig. Fijne dag allemaal! Liefs, Cindy


21 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Cindy!
    Mooie digi, je hebt hem heel mooi ingekleurd.
    Je vorige kaarten zijn ook allemaal weel heel erg mooi.
    leuke vrolijke kleuren.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en ook mooi ingekleurd weer deze hartstikke leuke digi. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje Cindy,

    fijn weekend
    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Cindy ,
    heel mooi kaartje en prachtig ingekleurd
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy
    Heel mooi kaartje is het weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Cindy! Daar ben ik weer na een poosje afwezig te zijn geweest. Ik heb zojuist heerlijk terug zitten scrollen op jouw blog om al jouw creaties van de laatste tijd te bewonderen. Wat een boel moois bij elkaar meis! Ik begrijp dat je het druk hebt op je werk, pas maar goed op jezelf hoor.
    Lieve groetjes en een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig zeg! zulke frisse kleuren! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterende kaart Cindy. Leuk plaatje en mooi papier.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het weer een super gave kaart geworden Cindy, leuke afdruk is dit, mooi gekleurd , schattige kleuren en prachtig afgewerkt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super vrolijke kaart heb je gemaakt Cindy, hij is erg mooi geworden.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieverdje. En zo mooi ingekleurd.... super!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy,
    het is weer een heel leuk kaartje geworden. Ik ken de site niet, dus ik ga eens even kijken!!
    Groetjes en ik ben nu al benieuwd wat je voor je broer gaat maken....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooi kaartje weer Cindy, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vind je kaartje weer erg goed gelukt Cindy leuk gedaan met de pastel kleuren gr Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh Cindy.. eine zauberhafte Karte ist dir da gelungen..echt Spitze

    Ganz lieben Gruß und einen schönen Sonntag wünsch ich dir
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje, ontzettend mooi gemaakt en het plaatje is absoluut prachtig wat je gebruikt hebt, zo mooi deze kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Cindy. Wat een schattige kaart. En wat mooi ingekleurd. Dat zijn jou kwaliteiten!. Dat vind ik lastig dus..... Je kaart is erg leuk gemaakt. Moooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dit is ook weer mooi cindy met embossing en kleurwerk er bij wat weer prachtig is

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy