vrijdag 2 mei 2014

Nieuwe challenge bij CC&CC

Goedemorgen lieve blogmaatjes,
Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij CC&CC. De opdracht is dit keer vierkantjes en rondjes. De sponsor isladybugcraftsink. Ik vond dit een lastig afdrukje om te kleuren, waarschijnlijk omdat de oppervlaktes groot zijn. Ik hou meer van het gedetailleerde werk. Ik vind het zelf wel een leuke kinderkaart geworden. Kan ik vast een kindje van post voor kanjers blij mee maken. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag.
Liefs,
Cindy


9 opmerkingen:

  1. Het is een leuk en fleurig kaartje geworden. LIefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Cindy,
    wat een heel mooi en kleurrijk kaartje
    ook je andere kaartjes zijn prachtig heel mooi borduurwerk
    fijne dag
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke vrolijke kaart, en de bestemming komt zo te horen ook vast goed!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een super leuk kaartje geworden Cindy, en daar zal zeker een Kanjer die de kaart mag ontvangen ook over denken.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card, Cindy! Love your gorgeous colour combo and that super sweet image!!
    Have a lovely weekend! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is super leuk, gtaaf stempelafdrukje, dat heb je weer prachtig gekleurd.
    leuke verjaardagskaart voor Post voor Kanjers.
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk kaartje heb je gemaakt Cindy - prachtig gekleurd en supermooi samengesteld.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat denk ik ook een kindje blij maken met dit mooie vrolijke kaartje en zo prachtig gekleurd cindy

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy