vrijdag 16 mei 2014

Nieuwe challenge bij CC&CC

Hallo lieve blogvriendinnen,
Jullie zullen gemerkt hebben dat het  een beetje stil is op mijn blog. Dat komt omdat ik het door omstandigheden ontzettend druk heb met mijn werk en werk gaat toch voor hobby, mede door de verantwoordelijkheden die mijn werk met zich meebrengt. Maar het komt allemaal goed hoor en ik hoop dat het binnenkort allemaal weer in een rustiger vaarwater komt. Morgen ga ik in ieder geval heerlijk aan de knutsel met mijn moedertje.

Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij CC&CC. Het thema is dit keer: gebruik een tag. Niet zo moeilijk toch? De sponsor is dit keer Scribbles Designs challenges. Dit keer is er een digi ter beschikking gesteld van een egeltje en ik vond me dit toch een partij moeilijk om te kleuren, want het moet natuurlijk wel op een egel lijken. Ik ben uiteindelijk best tevreden over de gekleurde egel. Het papier komt uit de restjesbak en de tags zijn gemaakt met een die van Marianne Design. Hebben jullie zin, doe gezellig mee, zou ik zeggen, de challenge duurt twee weken.

Fijne avond,
Liefs
Cindy


13 opmerkingen:

  1. Ach wat is die leuk, mooi ingekleurd, het is eenvoudige maar super gave kaart.
    Morgen lekker freubelen, tot dan.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig egeltje!! Je hebt een prachtige kaart van gemaakt!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooo...wat lief is dat egeltje. mooie kaart ermee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje Cindy, prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Cindy,

    Wat een lieverd is je kaartje en doe je wel rustig aan ik heb zelf ook een drukke tijd achter de rug had ook weinig tijd om te bloggen en kaarten te maken maar gelukkig is het nu weer wat rustiger en zal je mij weer geregeld op je blog zien.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Cindy,
    natuurlijk gaat werk voor. Zou en mooie boel worden als we de hobby voor lieten gaan toch? Alle begrip hoor. Sterkte ermee. Maar nu eerst weekend!
    Je kaartje is erg leuk geworden! Die labeltjes zij gaaf erop!
    Groetjes en freubel ze morgen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy, ja soms heb je van die periodes maar er komt altijd weer een rustigere periode. Af en toe proberen te relaxen hoor maar dat komt morgen weer begrijp ik...Een eenvoudig maar lief voorbeeldkaartje heb je gemaakt met die egeltjes er op, fijn weekend, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi en lief kaartje Cindy en je hebt het egeltje super mooi ingekleurd hoor, niets mis mee!!!
    Héél fijn weekend,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig egeltje, super gelukt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ondanks de drukte laat je toch veel zien hoor Cindy, Ik heb minder te laten zien dan jij. En waarschijnlijk meer vrije tijd (schaam)

    maar dit kaartje is leuk gemaakt, vind de egel zo leuk!!
    Veel plezier het weekend
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooi schattig kaartjes heb je gemaakt Cindy - hij is prachtig.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prima gelukt meid de egel heel mooi ingekleurd ja is even anders dan een cuttie inkleuren leuke zo die labeltjes er in

    veel plezier metfreubelen met je moeder

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy een heel erg leuk kaartje met de egel. Mooie schets. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy