zaterdag 3 mei 2014

Nieuwe uitdaging bij de NKU

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Voordat ik gezellig met mijn moeder Rotterdam onveilig ga maken, wil ik jullie nog even laten weten dat vandaag de nieuwe challenge van start gaat bij de NKU.  Dit keer is het een sketch zonder thema. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dit best een lastige sketch vond, maar ineens schoot mij te binnen dat ik nog van die schattige kleine stempels had van LOTV. Het papier is van My Minds Eye. De afdrukjes zijn weer ingekleurd met copics. Doen jullie weer gezellig mee? Ben reuze benieuwd wat jullie ervan gaan maken.
Liefs
Cindy



22 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje, de stempeltjes zijn erg lief. Heel veel plezier in Rotterdam. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Cindy! Leuk met die kleine stempeltjes.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje! Lief papier en die stempeltjes zijn super! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi gedaan, Cindy. Veel plezier in Rotterdam!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje.
    Veel plezier in Rotterdam.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart weer hoor en hele leuke nieuwe challenge!
    Liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Cindy, vind het grappig zoals die snuitjes van de beertjes je aankijken...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje.
    De stempeltjes zijn zo prachtig.
    Supertof gemaakt zo Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een schattige kaart geworden, Cindy. Heel lief met die kleine stempeltjes, en onwijs mooi gekleurd!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die beertjes vind ik zooo schattig, je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ben het volkomen met je eens dat dit best wel een vervelend sketch is, waar je eigenlijk niet alle kanten met op kunt,maar je hebt dit erg leuk gedaan.
    Veel plezier vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieverdjes zijn dit zeg. Ben dol op beertjes en zeker als ze zo leuk om een hoekje gluren.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem superleuk je kaart Cindy, echt een schatje. Veel plezier vandaag met Corrie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schattig in 1 woord, bedankt voor de leuke dag, ik ben héél moe ,maar voldaan.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig, lief die beertjes en mooie kleuren. TOP!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke schattig kaart heb je er van gemaakt Cindy - ondanks de moeilijke sketch toch een supergeslaagde kaart.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo schattig en lief, dat zijn bij het zien van deze prachtige uitvoering de eerste woorden die bij me opkomen Cindy! Zo zie je dat een moeilijke uitdaging toch weer bijzonder mooi uitgevoerd kan worden! Petje af!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. schiterende kaarten heb je gemaakt Cindy echt gaaffff

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een lief en mooi kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy