vrijdag 13 juni 2014

Black, white and fuchsia!

Hallo allemaal,
Heerlijk weer, heerlijk weekend! Ik heb er zin in! Wie gaat er vanavond naar voetballen kijken? Ik hou er niet van, maar als Nederland speelt ga ik toch wel even kijken. Ik denk niet dat ze ver komen, maar je weet het maar nooit. Vandaag is er bij CC&CC een nieuwe challenge van start gegaan. Dit keer is het de bedoeling dat je een kaart maakt in de kleuren zwart en wit en één andere kleur. Ik heb gekozen voor de kleur roze. Lekker fel. De sponsor is dit keer A day for daisies en de DT-leden mochten allemaal een digi uitzoeken. Echt moeilijk kiezen hoor.  DE digi is ingekleurd met copics. Het papier is van Authentique (ook zulk gaaf papier) en de bloem is gemaakt met een crealiesstans. De vlinder is uitgestanst met een mal van Cheery lynn. Heb je zin, doe gezellig mee. De uitdaging loopt twee weken! Morgen ga ik de hele dag naar mijn moeder aan de knutsel, heb er zin in!
Fijn weekend allemaal.
Liefs
Cindy


17 opmerkingen:

  1. Je hebt een hele mooie digi uitgekozen. Is een superkaartje geworden met fantastische kleuren.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, leuke kleuren en ook een mooie digi. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,
    Wat een prachtige digi is dit en zó mooi ingekleurd..hele mooi kleurencombinatie bij elkaar en een prachtige bloem..ik ben ook geen voetbalfan..maar misschien kijk ik wel zo uit de verte..als ik op de home-trainer zit..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Cindy en je afdruk heb je schitterend gekleurd.
    Groetjes en fijn weekend,
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat is dit een mooie kaart, ik vind de digi super, je hebt ook weer prachtig gekleurd.
    Je weet het moeders zit voor de buis, we moeten vertrouwen houden toch?
    Tot morgen ,gaan we lekker freubelen.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o wat prachtig cindy dat wit zwart en fel rose heel mooi ingekleurd met deze prachtig digi ik ga ook naar voetballen kijken al hou ik er ook niet van we gaan winnen hoor het gaat spannend worden

    veel plezier morgen met samen freubelen

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig met deze kleuren!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Cindy this is beautiful, that image as well as the colours all go to make a gorgeous striking creation, superb work.
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow stunning design Cindy.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy. Wat een prachtige digi. wat supermooi ingekleurd. Het lijkt net een kant en klaar plaatje. Mooie kleuren combi zwart/wit en fuchsia. Heel mooi gemaakt deze kaart. TOP. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Cindy. Het voetbal staat aan dus kan over mijn laptop mee kijken, maar bloggen vind ik toch even leuker hahah
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een prachtige kleuren combi is dat zeg! Supermooi!
    Wat kun je genieten als het weekend is he? Veel plezier morgen met je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwww Cindy, wat mooi in deze sterke kleurencombinatie. Je hebt de digi prachtig ingekleurd en er een mooie kaart mee gemaakt...fijn weekend en groetjes aan je moeder, hihi, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartstikke mooi en prachtig ingekleurd.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend kaartje in een prachtige kleurcombinatie Cindy, de digi is supermooi gekleurd.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Cindy, I just have to tell you again how BEAUTIFUL this card is!! It is absolutely stunning! I love the fuchsia color, it really pops! I am so proud to have you on our DT at CC&CC! Big Hugs, Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy