zaterdag 14 juni 2014

En nog een keertje vintage.....

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Voordat ik aan de knutsel ga bij mijn moeder en er ook heerlijk blijf eten vanavond, nog even een bericht om jullie te herinneren aan de lopende challenge bij Ons Borduurkaartenblog. Het thema is dit keer vintage en hoe meer ik het doe, hoe leuker ik het ga vinden. Deze kaart is gemaakt met een borduurmal en geborduurd met Mettler en joy garen. Het plaatje is van Nellie Snellen uit een schattig vintagevel. Het lint is van Joy en de bloemetjes komen uit de voorraad net als het designpapier. We hebben al schitterende inzendingen, maar er kunnen er natuurlijk altijd nog meer bij! Jullie kunnen nog mee doen tot en met 30 juni 2014 23.55 uur en natuurlijk is er weer een leuke prijs te winnen. Mijn DT-maatjes hebben ook nog schitterende kaarten gemaakt ter inspiratie. Ik zou zeggen, ga gerust eens een kijkje nemen!
Liefs
Cindy


16 opmerkingen:

  1. Wauw je vintage voorbeeldkaart is prachtig Cindy, mooi geborduurden het plaatje zo lief.
    Tot straks.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Cindy . Toevallig ook met deze rand bezig. En wilde er ook waaiertjes op borduren, maar wist nog niet helemaal goed hou. Nu dus wel. Bedankt voor de tip. Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW Cindy ik vind het een beauty.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig voorbeeldkaartje Cindy....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Cindy,
    schitterende kaart ,heel mooi borduurwerk ook de kleuren
    super !!
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat heerlijk een knutseldagje samen met je moeder! En wat een geweldige kaart Cindy. Ook je kaart van gisteren is prachtig, een mooie kleurencombinatie. Ik heb geen voetbal gekeken, het kan me echt niet boeien, ik kijk naar autoprogramma's (kan het ook niet helpen hihi). En het vele voetballen de komende tijd betekent extra knutseltijd voor mij. Kan ik wat achterstand inhalen!
    Lieve groetjes en een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy,
    WOW..wat een supermooie kaart, het plaatje past zo prachtig in de borduurcirkel, fijntjes afgewerkt, prachtig..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Cindy, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. o wauw mooi zeg dit vintage kaartje ik ben er ook gek op

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy. Wat een prachtigie vintage kaart. Heel lief plaatje en mooie kleurtjes heb je bij elkaar gezocht. Dit zijn prachtige borduurmallen voor vintage kaarten. Goed geslaagd!. Fijn weekend nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een hele mooie kaart heb je gemaakt. Prachtig geborduurd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend borduurkaartje Cindy - een prachtig combinatie, hij is supermooi.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy,
    Ziet er super mooi uit! Prachtig borduurwerk en mooie kleuren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief kaartje heb je er van gemaakt zeg! Mooie kleuren.
    Gezellig zo'n dagje knutselen met je moeder! En dan ooik nog aanschuiven? Of had je ook wat meegenomen?
    Vandaag ook nog een fijne dag!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy