zondag 8 juni 2014

Hester is bijna jarig!

Hallo lieve blogvriendinnen,
Ondanks de heftige regen vannacht, is het toch nog aardig weer geworden en heb ik vanmiddag heerlijk buiten gezeten. Met de napijn van de wortelkanaalbehandeling gaat het iets beter, maar houdt nog niet over. Verschrikkelijk dat kloppende gevoel, maar ik probeer toch een beetje afleiding te zoeken, zeker nu ik morgen een extra dagje vrij heb. Gelukkig bestaat er paracetamol, hahaha.
Hester wordt 12 juni a.s. 40 jaar, en heeft een challenge uitgeschreven.  Hester maakt ontzettend leuke dingen, je hoeft geen volger te worden, maar het zou natuurlijk ontzettend leuk voor haar zijn. Hester maakt ook ontzettend mooie dingen, ik zou zeggen ga eens een kijkje nemen. Hoe leuk is het niet om verjaardagskaarten te krijgen met je verjaardag, dus ik heb vanmiddag ook iets voor haar gemaakt, een card in a box, dat ik gisteren weer heb geleerd bij Durvina, waar ik samen met mijn moeder een workshop heb gevolgd. Het is zo leuk om te doen. Het papier is van Carta Bella, Het stempelafdrukje is van Wee en heb ik ingekleurd met copics. De boom is van memorybox, net als het gras en de bloemenrand en de vlinder aan de zijkant. De bloem aan de ander zijkant is gemaakt met een mal van Crealies en de wolken met een doohicke, net als het hek. De letters zijn gestempeld met urban stamps en bewerkt met embossingpoeder. Hester, hier is tie! Het originele exemplaar komt dinsdag gelijk naar je toe! 
Fijne Pinksterdagen allemaal!
Liefs
Cindy

27 opmerkingen:

  1. Hallo Cindy,
    wouww super mooi
    lieve groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mooi Cindy dit box doosje mooi stempeltje prachtig ingekleurd

      lieve gr roelie

      Verwijderen
  2. wat een prachtige box heb je voor Hester gemaakt, ik vind het heel erg leuk en mooi.
    Fijn Pinkster weekend, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,
    Je card in a box is gelinkt naar mijn site
    Dank je wel voor de reclame die je voor mijn blog hebt gemaakt
    Groetjes
    Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ie gaaffff....een soort van tuintje in een doosje.....schattig hoor.
    groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi meisje, wat is je card in box gaaf zeg, jij hebt de smaak te pakken nu we dit van Durvina als workshop hebben gehad.
    Je hebt weer super gekleurd, dat is jou wel toevertrouwd, super id tie.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze staat ook nog op mijn lijstje, ziet er erg mooi uit Cindy

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw heel erg mooi Cin en even een advies als de paracetamol niet helpt tegen de kiespijn misschien een recept ibuprofen halen
    maar is wel wat slechter voor de maag
    hopelijk wordt de pijn snel minder en anders de tandarts weer bellen
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige creatie Cindy. Supermooi.
    Hopelijk gaat het snel beter met je tandpijn.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijk boxie!!!
    Sterkte met je tandpijn.
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel beterschap Cindy hoop dat het snel beter gaat met je mond! Je kaart in the box is een dotje! echt heel schattig metal die vrolijke details!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hoop dat het snel beter gaat met je mond! Je kaartje is echt weer heel erg leuk geworden! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waanzinnig zeg deze kaart. Dat is nog een leuk om te ontvangen. Je hebt er vast veel werk aan gehad, maar het resultaat is dan ook super. En sterkte nog met de na pijn van je wortelkanaal behandeling (hoop dat het al minder is)
    groetjes en nog een fijne dag Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie card in a box! het tafereeltjes past helemaal bij dit mooie weer! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige creatie voor Hester!!
    Dat is leuk om te mogen ontvangen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk deze "card in a box".
    Mooi tefereeltje!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Cindy, supermooi vind ik hem.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Enig enig enig! Ik heb er ook al een paar gemaakt en ze altijd zo leuk om te bekijken! Dit is ook weer zo een waar je ene verhal bij kunt verzinnen. Echt gaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige creatie Cindy - prachtig mooi gekleurde digi en je hebt er een prachtig tafereeltje van gemaakt - superleuk gedaan en hij is echt super geworden.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Cindy Wat een super gave kaartdoosje heb je gemaakt. Top hoor.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Héél erg leuk vind ik je card in a box, toppie!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Cindy. IK head even gemist dat je problemen met je kies had. Wat vervelend. Gelukkig dat het weer wat beter gaat!. Gelukkig dat er paracetamol is. Gezellig dat je samen met je moeder deze mooi kaart in the box hebt gemaakt. Heel mooi geworden! Gezellig een dagje workshoppen. Geniet maar lekker. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gave Card in a box heb je gemaakt ;)
    Jij hebt gelijk de smaak te pakken....
    Het was erg gezellig.
    Hoe is het nu met de pijn?
    Ik hoop een stuk beter!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Cindy
    Wat een leuke vrolijke box-kaart.
    Dat was vast heel gezellig om bij Durvina een workshop te doen samen met je moeder. Hopelijk heeft het je wat afleiding gegeven, vervelend dat je er zoveel pijn aan hebt. Ik heb in februari ook een wortelkanaal behandeling gehad (in twee keer) maar heb gelukkig geen pijn gehad, hopelijk gaat het inmiddels beter, sterkte.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een prachtige boxkaart zeg, heel erg mooi. sterkte met wortelkanaal behandeling en hoop dat de pijn snel over gaat.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy