vrijdag 27 juni 2014

Nieuwe challenge bij CC&CC

Hallo lieve bloggers,
Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij CC&CC, met het thema Summerdays. De sponsor is dit keer Eureka. Ik heb gekozen voor een gave digi met bloemen. Alleen toen ik hem aan het inkleuren was, zag ik narcissen en krokusjes, dat is meer iets voor de lente, maar dat mag de pret niet drukken. Het inkleuren van deze digi was echt supergaaf en heerlijk ontspannend. De challenge duurt twee weken. Morgen ga ik met mijn broer en vriend naar IKEA om de kastenwand te kopen. Eén en ander heeft wat vertraging opgelopen, doordat mijn broer is geopereerd aan een liesbreuk. Maar het gaat nu echt gebeuren en kan ik al mijn spullen weer netjes opruimen en uitzoeken. Heb er helemaal zin in!
Fijn weekend allemaal
Liefs
Cindy


18 opmerkingen:

  1. Super leuk Cindy, heel mooi ingekleurd.

    grt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy wat een prachtige kaart. Wat een leuke vrolijke afdruk met de bloemen. Leuk afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige bloemenkaart en zo mooi ingekleurd ! Hele vrolijke kleuren spatten van mijn scherm!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Cindy, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje, heel mooi ingekleurd en een hele mooie digi. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, je hebt de digi super mooi ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige bloemen kaart is dit geworden

    leve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb deze kaart in het echt gezien, hij is zo prachtig gekleurd, dat verdient een dik compliment hoor meisje.
    Succes bij Ikea en met het in elkaar zetten van de kastenwand.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart heb je gemaakt Cindy. Vast veel kleurwerk aangehad, maar supermooi gedaan. Mijn complimenten, schitterend gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een mooie zomerse kaart heb je gemaakt. Je krijgt echt een zomers gevoel erbij.Heel vrolijk.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! Wat is deze mooi. super mooie afbeelding en ook leuk dat kant aan beide kanten. Mooi gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Cindy,
    wat een prachtige kaart !
    heel mooi ingekleurd super
    lieve groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy,
    ik vind je kaart erg leuk geworden, met de lentebloemen in de zomer. Vrolijk is hij in elk geval!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een prachtige kaart Cindy. Heel vrolijk en zomers.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow Cindy... da leuchten schöne Blumen von deiner Karte.. die Kartengestaltung gefällt mir wieder einmal super gut.

    Drück dich lieb und wünsche dir einen schönen Sonntag
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend ingekleurde kaart Cindy, mooi zomerse kleuren...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig deze kaart....heel chique vind ik hem en natuurlijk jouw prachtige kleurwerk met hem extra mooi.
    Ik heb ook een kast op het oog van Ikea...eerst plaats maken om hem in elkaar te zetten...dat valt echt niet mee hoor.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy