zondag 1 juni 2014

Nieuwe challenge bij de Fadengrafik

Hallo allemaal,
Hier ben ik voor de tweede keer vandaag. Vandaag is er weer een nieuwe challenge bij de Fadengrafik van start gegaan. Dit is keer het thema "Ann's paperart". Je moet dit keer een patroon van Ann's Paperart gebruiken. Ik heb een patroon gekozen uit een oud hobbyjournaal en geborduurd met een allergaartje en garen. Verder nog een snoesje erbij gebruikt. De challenge duurt tot 15 juni 2014 17.59 uur. 
Fijne avond,
Groetjes, Cindy


14 opmerkingen:

  1. De bloemetjes passen precies bij haar mooie jurk! Heel vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, en leuk 3d plaatje. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een plaatje met dit mooie patroon en Snoesje is zo leuk.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Cindy,
    Je bent flink aan het freubelen geslagen vandaag. Beide kaartjes vind ik prachtig.
    Laatst scheef je dat je niet veel tijd meer hebt om te bloggen. Maar hoop dat je aan mijn eenmalige challege mee wilt doen.
    www.hesterameling.blogspot.nl.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk patroontje, leuk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is weer een leukerd geworden
    Liefs je naamgenootje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is ook weer prachtig Cindy, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje Cindy, erg mooi borduurtje!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enig kaartje!! Het plaatje is schattig en de geborduurde bloemen zijn ook weer mooi in bijpassende kleuren.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Cindy,
    het is een heel mooi kaartje kaartje
    prachtig borduurtje !
    en alles past zo mooi in het geheel
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie kaart! Ook je vintagekaart vind ik prachtig! Ik heb daar ook echt moeite mee....pfff. Maar ik hoop dat het mij net zo goed lukt als het jou gelukt is! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy. Wat een leukerd. Mooi dit snoesje. Lief borduurtje erbij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy