woensdag 18 juni 2014

Nieuwe challenge bij de Fadengrafik

Hallo lieve bloggers, 

Even tussen de voetbal door een berichtje. Ik heb bericht gekregen dat ik de verjaardagschallenge van Hester heb gewonnen. Zo gaaf en leuk dat mijn creatie is uitgekozen. Ik heb een cadeaubon van Doe@Ding gewonnen, superleuk! Dank je wel Hester!

Vandaag laat ik jullie een kaart zien voor de nieuwe challenge bij de Fadengrafik, waar het thema dit keer is voetbalkaart / sportkaart. Ik heb dit keer een mannenkaart geborduurd met een patroon van Sjaak en een stoere motorrijder erbij gedaan, altijd leuk als mannenkaart. Meedoen kan tot en met 1 juli a.s. 17.59 uur. Zo, nu ga ik weer snel voetbal kijken. Fijne avond allemaal, liefs, Cindy


14 opmerkingen:

  1. Pffffffft wat een opluchting was de voetbal he! Door het oog van de naald... je kaart is super zo met het bijpassende kleurtje van je borduurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn voetbalkaart werkt goed, gelukkig al 2 wedstrijden gewonnen.
    Leuk dat je bij mij ook een berichtje hebt achter gelaten!!!!!!
    Gefeliciteerd met je prijs van Hester haar challenge.
    Je kaart is prachtig, mooi geborduurd.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Cindy, ik vind het knap om een borduurkaart voor een man te maken....het is jou prima gelukt zeg!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy,
    Gefeliciteerd met je prijs een cadeaubon is altijd leuk en je kaartje is ook leuk, mooi geborduurd en stoer plaatje..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige en vrolijke borduurkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er weer helemaal toppie uit.
    Fijne dag en groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart is het geworden, en ook weer prachtige geborduurd. Mooie frisse kleuren en inderdaad een mooie mannenkaart. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie en stoere kaart!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig geborduurd. Een echte mannenkaart met dat stoere plaatje.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Cindy,
    wat een schitterende en stoere borduurkaart
    super mooi !!
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend borduurkaartje heb je gemaakt Cindy - supermooi gecombineerd.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje Cindy! Door het kleurgebruik in je garen vind ik het heel goed passen op deze kaart.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie kaart, mooi geborduurd en een stoere afbeelding!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy