maandag 23 juni 2014

Nieuwe challenge bij My Besties Dutch Girls Designs

Goedemorgen allemaal,
Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij My Besties Dutch Girls Designs. Dit keer is het thema bedacht door Hanny. Zij wil graag een  baby- of kinderkaart zien, natuurlijk met een Bestie. Ik heb dit keer gekozen voor het schattige jongetje met het petje. Ik heb er voor gekozen om dit keer de kaart niet te druk te maken. Al die gave digi's zijn hier te koop. De sterren zijn van Nellie Snellen. Het papier is van Echopark en de vlaggen zijn van Lalaland. Verder nog wat knoopjes gebruikt. Ook dit jongetje vind ik wel heel schattig. Neem ook eens een kijkje op het blog voor de gave kaarten van mijn DT-collega's. Het zou natuurlijk helemaal te gek zijn als jullie meedoen!


15 opmerkingen:

  1. Leuk, stoer kaartje is het. Leuke digi ook. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje met een superleuke digi heb je gemaakt Cindy - hij is super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje Cindy
    een heel leuk afdrukje en wat een leuk papier heb je gebruikt

    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend en stoer kaartje Cindy,
    super vind ik hem !!
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy , ik vind je jongens-kaart erg gaaf !!
    Mooie felle kleuren en papier heb je gebruikt.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy, wat en schatje zeg! EN dat achtergrond papier vind ik helemaal leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super gave jongenskaart deze met petje op en de sterren maken het ook altijd wel stoer er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi wijffie.
    Ik heb nog steeds geen leeslijst, wat is er nu weer met blogger aan de hand!!!!!
    Ik wist dat je deze had geplaatst, vandaar mijn reactie.
    het is een schatje
    Super leuk papier en weer zo mooi gekleurd, het is weer een toppertje hoor.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige kaart! Echt zo'n jongenskaart, met het papier, de stoere sterren en de afbeelding! Geweldig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stoer kaartje, leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eindelijk doet Blogger het weer goed, vandaar dat ik nu pas langskom. Wat een stoer manneke en hij is keileuk geworden Cindy! Hoe is het nu met je?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hee Cindy, wat een vrolijkert. haha.
    leuk gedaan
    gr Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy,
    Wat een leuke stoere kaart. Je kunt zo mooi inkleuren. Geweldig gewoon.
    Fijn weekend groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy