zaterdag 7 juni 2014

Nieuwe uitdaging bij de NKU

Goedemorgen lieve bloggers,
Wat ziet het er heerlijk uit buiten! Helaas heb ik op dit moment niet veel tijd om te bloggen door enorme drukte op mijn werk. Naast een gigantische computerstoring van de week, waardoor ik twee dagen niet heb kunnen werken en met kiespijn naar de tandarts, met als gevolg een wortelkanaal-behandeling, loop ik giga achter met mijn werk, maar dat haal ik wel weer in hoor! Ik ben jullie echt niet vergeten. Ik heb nog wel last van de naweeën van de wortelkanaalbehandeling, het is nog steeds heel pijnlijk, maar het moet iedere dag een beetje beter gaan zullen we maar zeggen. Vandaag ga ik in ieder geval met mijn moeder op stap en een leuke workshop bij Durvina volgen. Ben benieuwd wat we gaan maken! 
Vandaag gaat er ook weer een nieuwe challenge van start bij de NKU. Het thema is dit keer "in de tuin" en ik heb zelf dit keer de sketch gemaakt. Het is een thema waar je alleen maar vrolijk van kunt worden toch? Ik zou zeggen, doe gezellig mee, de uitdaging duurt twee weken. Dit is mijn voorbeeldkaart geworden:



Het papier is van Bo Bunny. Het afdrukje heb ik ingekleurd met copics. Verder nog wat embelishments uit de doos. Ik zou zeggen: druk vandaag op pauze en geniet van het mooie weer! Tot gauw!
Liefs
Cindy

20 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart! mooi gekleurde stempel en prachtig papier! sterkte met je mond! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag wordt het waarschijnlijk te warm om in de tuin te werken, maar je kaartje is prachtig leuke kleuren combi gemaakt.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke schets, Cindy. En je kaart is ook ontzettend mooi geworden.Ik ga toch weer eens proberen mee te doen!
    Ik hoop dat het met je mond weer wat beter gaat. Niks is erger dan kiespijn!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie schets en je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt Cindy, sterkte met je mond, hoop dat het snel beter gaat....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart weer Cindy! Het zit allemaal even niet mee zo te lezen. Sterkte met alles en veel plezier vandaag.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zat je niet mee van de week, sterkte. Je kaartje is weer heel mooi. Hier geen zonnetje te bekennen helaas.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje heb je gemaakt Cindy - supermooi gekleurd weer.
    Sterkte met alles.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beeldje weer Cindy...mooi geheel!
    Sterkte met de pijn in je mond...balen voor je. Ik hoop dat jullie een leuke leerzame dag hebben gehad bij Durvina.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart Cindy! Mooie kleuren en model.
    Die bloem links onder vind ik geweldig mooi!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk kaartje en heel mooi gekleurd .
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Cindy en wat een mooie sketch heb je gemaakt voor deze challenge!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje
    Groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb deze gemist zie ik, druk druk druk met van alles,
    mooie kaart heb je gemaakt, leuke stempel blijft dit, je hebt weer prachtig gekleurd en bij durvina was het supers.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hpoi Cindy. Wat prachtig deze kaart. Heel erg mooie kleuren. Lekker vrolijk groen/blauw Top. Leuk gemaakt zo en het inkleuren is erg mooi! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi Cindy dit kaartje in mooie kleuren prachtig gekleurd

    en sterkte met je kies hoop dat het snel wat beter gaat meid

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy