woensdag 16 juli 2014

Duodag bij de NKU

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Vandaag is het weer tijd voor de Duodag bij de NKU. Dit keer zijn Jolanda en ik uitgedaagd om een creatie te maken en wel met het thema "zomer". Dit is mijn kaart geworden:

Het papier is van Bo Bunny. De digi is van Delicious Doodles en heb ik ingekleurd met mijn copics. Ik vond dit weer een geweldige digi om te kleuren. Krijg helemaal zin in de vakantie. Nog drie weken werken en dan is het zo ver, heerlijk! Neem ook een kijkje bij Jolanda. Zij heeft ook een supergave creatie gemaakt.
Fijne dag allemaal!
Liefs, Cindy




7 opmerkingen:

  1. Een prachtige en heel originele kaart Cindy. Super.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uii Cindy.. die ist aber wieder wunderschön... frische Farben, die Gute laune verbreiten.. klasse

    Lieben Gruß von Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy
    Nou je kaartje past prima bij het weer .hier schijnt de zon volop .
    Een lekkere vrolijke kaart met al die kleurtjes .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zomers kaartje en zeker als het buiten ook heerlijk zomer is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Cindy - de zomer straalt er vanaf, super gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi dit zomerskaartje cindy heel mooi deze digi en heerlijke kleurtjes

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy