maandag 21 juli 2014

kaart n.a.v. sketch

Goedemorgen lieve bloggers,
Nog twee weken werken en dan heerlijk...... vakantie. Ik kijk er zo naar uit! Moet nog wel twee weken enorm aanpoten en ik denk niet dat ik alles afkrijg, maar dat is dan niet anders. Meer dan mijn best kan ik niet doen. Vandaag is het weer mijn beurt om een kaart te laten zien bij de NKU n.a.v. een sketch. Dit keer mij weer heerlijk uitgeleefd op een Bestie. Deze blijft ook zo leuk om te kleuren. Verder lieve kleurtjes designpapier gebruikt. Wil je ook een keer je zelfontworpen sketch met de uitwerking op het blog van de NKU zien? Dat kan. Stuur je zelfontworpen sketch met de uitwerking naar cindyvandervelde@live.nl en ik zorg dat de kaart op het blog van de NKU komt te staan! 
Liefs
Cindy



15 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart Cindy. Leuke sketch.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, ik hou van de vrolijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Cindy, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Cindy,
    wat een prachtig kaartje
    hele mooie kleurtjes
    schitterend
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart met schitterende kleuren dat voelt lekker zomers aan.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig vrolijk kaartje; sterkte nog met werken en daarna lekker genieten van je vakantie. Liefs Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw,wat prachtig ingekleurd, en de kleuren zo beeldschoon, het is weer een plaatje om te zien.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy , wat een moeilijke sketch ....
    Maar het is jou goed gelukt er een prachtige kaart van te maken in hele vrolijke kleuren.

    Succes nog met de laatste loodjes zo voor je vakantie.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel lief en vrolijk kaartje ... Nog ff volhouden en dan genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. eine zauberhafte Karte ist dir da gelungen.. echt fantastisch.


    Ganz lieben Gruß von Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtig kaartje in heerlijke kleuren
    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy
    Wat een prachtige kaartjes heb jij de laatste tijd gemaakt, supermooi ingekleurd is alles. Deze sketch is erg leuk, je hebt er een mooi vrolijk kaartje van gemaakt.
    Gelukkig heb jij nu bijna vakantie en daar ben je wel enorm aan toe denk ik na al het vele werk van de laatste tijd, dan kan je lekker gaan genieten van alles wat jezelf wilt doen of juist niet doen.
    Alvast een heel fijn weekend.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijke kaart! Ik vind de kleurencombi erg leuk en zeer verrassend!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy