woensdag 16 juli 2014

Nieuwe challenge bij de Fadengrafik - trouwen

Hallo lieve bloggers,
Wat is het ineens warm hè? Ik moet eerlijk zeggen dat ik er helemaal niet zo goed tegen kan, dus ik zie heel erg op tegen het weekend. En dan al die arme wandelaars bij de Nijmeegse vierdaagse. Ik moet er niet aan denken met die warmte. Nog een paar weken doorbijten en dan heb ik heerlijk vakantie. Zondag ga ik ook maar weer werken, maar ik vrees dat ik het sowieso niet allemaal af ga krijgen. Het is niet anders. 
Er is weer een nieuwe challenge van start gegaan bij de Fadengrafik, dit keer met het thema trouwen. Ik heb een patroon gebruikt van Karin Leusink uit een Marianne Doe en een plaatje van Yvonne. Doen jullie allemaal weer gezellig mee?
Liefs
Cindy

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Cindy
    met een heel mooi en fijn borduurtjewerkje

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schatje van een trouwkaart Cindy, mooi patroon en prachtig geborduurd.
    Xxx je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende trouwkaart Cindy - supermooi borduurtje en een supermooie combinatie met het plaatje.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dat heb je weer mooi gedaan!! Romantisch!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is weer helemaal schitterend, een toppertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heeel mooi kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Cindy,
    heel mooi trouw kaartje met prachtig borduurwerk
    lieve groetjes martine
    heel fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy