zaterdag 5 juli 2014

Nieuwe challenge bij de NKU - Bingo

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Het is hier zwaar bewolkt, heerlijk! Gisteren was het zo benauwd, ik kan er niet goed tegen. Heb vannacht ook heel slecht geslapen. Vandaag ga ik weer naar mijn moedertje, heerlijk aan de knutsel, het is weer is daar wel goed voor! Ik mag weer lekker blijven eten en vanavond gaan we natuurlijk van de voetbal genieten. Ik heb er zin in!
Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij de NKU. Dit keer met een bingo. Ik heb gekozen voor het rijtje: blauw bloemen, swirls. Het papier is van Authentique en de stempel is van Sweet pea, deze heb ik weer ingekleurd met copics. Zo heerlijk om te doen. De roosjes zijn van Wildorchid Crafts en de mal van de swirl is gemaakt met een doohickey. Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden! Mijn DT-collega's hebben ook prachtige kaarten gemaakt. Doe gezellig mee zou ik zeggen!
Liefs
Cindy



26 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Cindy,
    Je hebt een hele mooie kaart gemaakt. Stempel is mooi ingekleurd. Vind het ook een leuke stempel.
    Fijn weekend. Hopen dat Nederland gaat winnen.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    Prachtige kleuren, mooi kleurwerk, weer super gedaan, liefs Ans
    p.s. hier inmiddels ook regen..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, ook deze is weer prachtig gekleurd, wat een mooie stempel is dit.
    Ik vind het een zeer geslaagde kaart.
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy wat heb je deze afdruk prachtig ingekleurd. Net een plaatje complimenten! De kaart is mooi gemaakt met dit prachtige papier. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy dat ziet er weer fantasties uit. Leuke challenge van NKU
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Cindy en zie nu je papier en bedenk oh ja dat heb ik hier ook nog liggen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig hoe je het gezicht hebt gekleurd Cindy...echt heel fijntjes en een mooi geheel!
    Plezier bij je moeder en groetjes.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend Cindy, wat een prachtig ingekleurde stempel, een toppertje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwww wat een stoere kaart Cindy
    en wat heb je het afdrukje geweldig mooi ingekleurd

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind het weer een schitterend kaartje geworden Cindy geniet van de voetbal ik lig dan al lekker op bed dat heeft zo zijn redenen en mag hopen dat ze winnen dan wordt ik vanzelf weer wakker haha.

    liefs van Jolanda

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige creatie weer Cindy...ik dacht dat ik toch al een reactie had geplaatst maar zie niets meer bij jou staan. Vreemd of weer een bloggeractie?
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Cindy,

    Wat een mooie kaart is dit en wat heb je haar mooi ingekleurd het lijkt wel een foto zo mooi heb je dat gedaan en weer lekker gezellig met je moeder geknutseld ik doe dat ook altijd met mijn dochter we zijn nu weer bezig met de traktaties voor zijn verjaardag.


    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy, wat heb je die stempelafdruk toch schitterend ingekleurd, prachtig! De hel kaart is trouwens weer een plaatje, mooie kleuren papier en dito bloemetjes, het was een lang dagje inclusief voetbal, vandaag maar in de ruststand, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend kaartje Cindy - supermooie kleurencombi en je hebt supermooi gekleurd.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw Cindy wat een super mooi kaartje weer de stemel weer practig ingekleurd mooie kleuren en stansjes gebruikt en fijn even weer samen freublen

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Cindy, dit is weer een heel mooie kaart zeg! Prachtig ingekleurd!
    En ja, dat benauwde is ook niets voor mij! Er komt nu normaal weer aan geloof ik, met 20 - 24 graden. Dat is beter!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is een super mooie kaart Cindy en weer zo mooi ingekleurd, toppie!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi,
    Wat schitterend!! En dat haar heb je ook geweldig gekleurd!

    Lieve gr Anja*

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig Cindy! Prachtig de kleuren combinatie! groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Cindy,
    hele mooie kaart met prachtige kleuren en heel mooi ingekleurd
    fijne dag
    lieve groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha Cindy,

    Zo te zien heb jij weer fijn zitten kleuren en het resultaat is weer prachtig! Heel mooi die blauwe en bruine kleuren gecombineerd: geeft een beetje een vintagetouch.

    Lieve groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tolle Karte liebe Cindy
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy