zondag 13 juli 2014

Nieuwe challenge bij Stempeltraüme

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Als jullie dit lezen ben ik op mijn werk. Ik moet nog heel veel afmaken voordat mijn vakantie begint, dus dan zit er niet anders op dan af en toe in het weekend een dag te werken. Voordeel is wel dat het heerlijk rustig is, geen telefoon, geen mensen die binnen komen wandelen etc.....
Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij Stempeltraüme. Dit keer is er een fotoinspiratie. Ik heb hiervoor weer een schattige Bestie ingekleurd. Het papier is van Authentique en de achtergrondmal is een go Kreate. Verder nog een doohickey en een cheery lynn mal gebruikt. Lekker rood hè? Dit is de laatste challenge voor de zomervakantie. In september gaan we weer verder. Heb je zin, doe gezellig mee! 
Liefs
Cindy

21 opmerkingen:

  1. Hallo Cindy,
    wat een pracht van een kaartje heb je weer gemaakt
    super mooi
    ook wil ik je laten weten dat ik mij opnieuw als volger heb aangemeld
    daar ik enkele problemen heb gehad met friend connect
    fijne zondag
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cindy je kaart is geweldig vooral die twee speelkaarten erbij echt supoer origineel en mooi gebruik van malletjes~! Het is een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi lief kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart Cindy!
    Leuke vorm en mooie combinatie van de hartjes artikelen!
    Werk ze vandaag.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat mooi cindy al die rood tinten bij elkaart prachtig leuke details er op verwerkt en bestie weer erg mooi ingekleurd

    lieve gr rroelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is weer heel mooi geworden.En werkse nog eventjes.
    Fijne dag nog,lfs Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy, een erg leuke kaart heb je gemaakt met super leuke details! Och jeetje toch...op zondag naar je werk. Hopelijk kun je veel afwerken zodat je straks met een gerust hart vakantie kunt vieren. Veel succes meis!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Cindy - supermooi kleurencombi heb je gebruikt - hij is super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is prachtig Cindy. Wat schrikken zeg van moeder Corrie maar wat fijn dat ze weer thuis is. Hoop dat je je werk afkrijgt voor de vakantie, ik had verleden week ook al zo een hectische week en heb toen ook in de avonduren thuis gewerkt, maar gelukkig ik kan met een goed gevoel aan de vakantie beginnen, succes ermee.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem schitterend en ik hou wel rood. Erg leuk gedaan en ontzettend leuk met dat spel kaarten op de achtergrond. Een toppertje.

    Werk ze en liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat mooi zo in het rood Cindy prachtig kaartje, nog even de tanden op elkaar en dan heerlijk van je vakantie genieten.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk frisse kaart Cindy, wat zijn die "speelkaarten" leuk, nog nooit gezien volgens mij. Ik hoop dat je inmiddels wel op de bank zit ? Fijne avond nog, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi rood is niet lelijk... prachtig kaartje.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauwww Cindy
    wat een schitterend kaartje, leuk zo met die speelkaarten

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is weer prachtig Cindy
    Xxx je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Cindy,
    ik hou er wel van, van rood. Het is een heel mooie kaart geworden. Leuke vorm en alles in rood wit. Super!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Uii cindy.. die ist aber wunderschön und wirklich super klasse.. eine tolle Inspiration nach dem Foto.

    Ganz lieben Gruß von Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, Cindy toll coloriert ....
    Lg, Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Cindy
    Geweldig leuk kaartje
    Super dat rood.
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy