vrijdag 1 augustus 2014

Wie jarig is, trakteert........

Goedemorgen lieve bloggers,
Het is al weer een jaar geleden dat het blog van My Bestie Dutch Girls Designs is opgericht, het Nederlandse blog van die schattige, lieve Bestiestempels. 




En wie jarig is trakteert, daarom geeft Sherri Baldy superleuke prijzen weg. Om het eenjarige bestaan te vieren, hebben we een bloghop en een hele leuke challenge "alle mag, behalve een kaart". Ik ben aan de slag gegaan met een rubber stempel van een Bestie, Krimpie Dinkie en mijn copics. Zo leuk om te doen. Je hebt een grote afbeelding, je bewerkt hem met je heattool en voor je het weet heb je een schattig hangertje! Om het gehele af te werken heb ik een sleutelhanger er van gemaakt. 


En dan nu over naar de bloghop. Het is de bedoeling, als je een kan wil maken op de prijs bij het My Bestie Dutch Girls Designs blog, dat je volger wordt van het My Bestie Dutch Girls Designs blog en daar een bericht achterlaat. Vervolgens ga je bij alle DT-leden langs en laat je ook hier een bericht achter. Ieder DT-lid stelt zelf ook een prijs ter beschikking. De prijs die jullie bij mij kunnen winnen, is deze nieuwe rubberen stempel van Sherri Baldy. 




En naast deze prijs stelt ook Sherri Baldy nog een digi beschikbaar die je kunt winnen:


Laat een reactie achter en je dingt al mee naar de prijs. Het zou ook leuk zijn als je volger wordt van mijn blog, maar het hoeft niet. Ik zou het natuurlijk wel heel leuk vinden, iedereen is welkom! Als je mijn blog hebt gehad, dan ga je naar de volgende, mijn moedertje Corrie. En zo ga je de hele lijst met DT-leden af.


ALMA

ANJA

CHRISTA

                          CINDY (je bent nu hier)

                                         CORRIE (en dit is de volgende )

DOROTHY

HILDE

JOLANDA

LILIAN


NANS

Dat is toch een hele leuke manier om een verjaardag te vieren? Doe gezellig mee, de nieuwe challenge en bloghop duurt tot 10 augustus 2014.



32 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,

    Je sleutelhanger is geweldig.

    Ik vind het zo fijn die blophop. Proficiat met jullie eerste blogverjaardag.

    grtjs
    Claudia
    knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie sleutelhanger en leuke stempels ga je verloten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt je sleutelhanger,leuk he de bloghop
    Xxx je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige sleutelhanger is het geworden en gefeliciteerd met jullie blog. Wat gaat die tijd toch snel.

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige sleutelhanger heb je voor dit fantastische blog gemaakt Cindy, proficiat met het 1 jarig bestaan....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattig hangertje cindy
    een heel leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cindy.. deine Karte ist einfach fabelhaft und wunderschön... echt super klasse

    Ganz lieben Gruß von Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cindy... deine Karte ist einfach zauberhaft und wunderschön... SPITZE

    Ganz lieben Gruß von Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk 1 jaar alweer, herinner het me nog als de dag van gisteren. Superleuk dat jullie een bloghop doen en doe dan ook graag mee. Veels te leuk dit. Op naar het tweede jaar. Wat heb je dit superleuk gedaan zo een sleutelhanger, top Cindy.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi. En super prijs!!
    Lfs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartelijk Gefeliciteerd met een heel creatief jaar en dat er nog vele mogen volgen. En wat een leuk idee het blog hoppen en prachtige prijzen.

    Grt Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een geweldig leuke sleutelhanger , heb je gemaakt .
    Groetjes Katharina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk idee om een sleutelhanger te maken. Krimie dinkie heb ik ook geprobeerd maar helaas niet gelukt. Bij jou zijn de kleuren mooi. Echt super.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige sleutelhanger voor jullie 1 jartig bestaan, gefeliciteerd en die geweldige bloghop met leuke prijzen ik doe mee. Groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een gave sleutelhanger. en van harte gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan. ik kom altijd met veel plezier langs om genieten van jullie creaties. het zijn echt super leuke blogs bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love your project. How much fun. Something I would like to try.

    Pam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Cindy,
    het lukt me niet om een reactie achter te laten, dus ik ging even verder naar je moeder. Wat een schrik hebben jullie gehad! Gelukkig dat het nu weer goed gaat, maar het zal je wel flink bezig gehouden hebben...
    De bloghop is erg leuk, de prijzen zijn super en je sleutelhanger is echt gaaf!!
    Groetjes en ik hoop dat het nu lukt met plaatsen.....klik!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi hoi, super leuke creatie en super leuke prijs daar wordt ik blij van :) , wie niet ? ik doe voor het eerst mee met een bloghop dus hopelijk gaat het zoals het moet :) ik ben even een tijd eruit geweest bij mijn blog en probeer het nu weer op te pakken.

    groetjes ellen en ik hop weer door

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke sleutelhanger heb je gemaakt... ennog gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I love your project Cindy - I love to blog hop

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met het een jarig bestaan. Wat leuk om mee te doen aan de blog hop. Wat ontzettend gaaf die sleutelhanger. En ook de prijzen wat jullie weggeven zijn erg leuk. Groetjes en een fijne dag. Ik ga even verder hoppen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. En of dit een leuke manier is om jullie 1 jarig bestaan te vieren! Veel feestvreugde toegewenst hoor!
    Je hebt een vrolijke sleutelhanger gemaakt Cindy.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ook een leuk idee, deze sleutelhanger! Gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag, erg leuk ook die bloghop! Volgens mij ben ik klaar, bij je moeder ben ik begonnen. Fijne dag nog! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gaaf een sleutelhanger! Gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag! groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Cindy, wat geniaal bedacht deze Besties met shrinkfolie en vervolgens aan een sleutelhanger!! Mijn complimenten meis! Erg leuk trouwens deze bloghop, het is een feest om zoveel moois bij elkaar te zien. En wat een dot van een stempel stel je beschikbaar, echt een schatje.
    Lieve groetjes en een heel fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow...love it!!! I have to try it someday!!!
    Very inspiring!!!
    Hugs, Laila.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat gaaf deze bestie sleutel hanger van krimpie dinky

    lieve grroelie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een ontzettend leuk idee is dit. Super mooi resultaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Awe!! how cute is this fabulous handbag charm, It's a fabulous project.
    Happy Anniversary.
    Hugs Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Cindy.. wat een geweldig mooie sleutelhanger heb je gemaakt!
    Ook leuk om kado te krijgen.
    Fijne zondag!
    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een gave sleutelhanger heb je gemaakt echt super
    Leuke prijzen hebben jullie met deze bloghop
    Liefs Tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Cindy, i looked at your blog and oh my you are so amazing with needle and thread!!! I love this key chain..i'd love to have something like this!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy