dinsdag 19 augustus 2014

Het is weer voorbij......

Hallo lieve bloggers,
De eerste werkdag zit er weer op en het viel niet tegen. Binnen een paar uur voelde het alweer alsof ik niet was weg geweest. Ik heb heel leuk werk vind ik zelf, dus ik was er zo weer aan gewend. Nu wil ik jullie en kaart laten zien met weer zo'n superleuke Fancy Pants Bestie. Deze zijn zo leuk. Het papier is van My Minds Eye. De hartjesmal is van Sherry Baldy en de bloemen heb ik gemaakt met een mal van Crealies. Natuurlijk is de afbeelding weer ingekleurd met copics. De frutsels komen uit de voorraad. Nog ruim een week, dan ga ik gezellig met mijn moeder naar Den Bosch. Leuk uitje, ik heb er zin in!
Liefs
Cindy


Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
* My Besties Spanish Challenge Blog ( in de tuin);
* My Besties Challenge (favoriete kleurencombinatie);
* My Besties Aussie Challenge (bingo - lint / bloemen / die cuts);
* My Besties UK Challenge (anything goes with flowers)
* challenge Anma Creatief (zomer);
* My Besties Brazil blog (fotoinspiratie).



23 opmerkingen:

  1. So beautiful,thanks for joining us at MBB,hugs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en vrolijke kaart! Fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk. Enne...er moeten natuurlijk wel centjes binnenkomen om een dagje naar Den Bosch te gaan ;-). groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Cindy. Leuke digi en supermooi ingekleurd.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Cindy!
    Supermooi ingekleurd en heel mooi design papier.
    Echt een plaatje!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje, leuk ingekleurd en mooi papier Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tis weer voorbij die mooie zomer..haha..daar moest ik meteen aan denken en het lijkt wel Herfst..gelukkig hebben we mooie, warme weken gehad..
    Vrolijke kaart heb je gemaakt, mooi kleurwerk en de bloemen zijn gaaf,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaart.
    Heb ook zo'n digi gekregen, maar het uitprintenn geeft nog al wat problemen. Heb ik hem eindelijk op het goede formaat dan is de achtergrond niet erg mooi. Heb er nu 1 gekleurd met stiften om het niet erg op te laten vallen, maar dan heb ik weer geen schaduw, dus ben eigenlijk niet tevreden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief kaartje, mooie blommekes.
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy. Wat een leukerd met dit mooi papier erbij gecombineerd. Je kan altijd zo mooi inkleuren! Leuke mallen gebruikt op deze kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,
    wat een enig kaartje! Paars is toch zo mooi voor een kaart.
    Deze fancy pants vind ik enig!
    Mooie mal om haar heen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart heb je gemaakt Cindy, bedankt voor je deelname bij my bestie UK en succes
    Liefs Tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. o waue wat een prachtig kaartje cindy
    zo mooi ingekleurd en mooie details mooie kleuren

    alvast veel plezier in den bosch lekker genietne meid

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw deze is ook weer prachtig, het is een héle leuke digi, die je weer super mooi hebt gekleurd.
    Wat doe je aan veel challenges mee.
    Super.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful!! Thanks for joining us at My besties Spanish challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. lovely thanks for joining us at besties UK - Carol UK DT Co-ordinator

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een lief kaartje Cindy.
    Dank je wel voor je deelname aan de My Besties Aussies.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Just perfect! the DPs you chose suit this just brilliantly! thank you for joining us at My Besties UK and good luck! Hugs Davinia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. awww... so cute and fun card .. love those colors ... and heart die cut frame . Thank you for playing along with us at My Besties Aussie Challenge .
    Hugs Rose DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Cindy, this is a very sweet colorful card..i love the design! Thank you for entering our challenge at My Besties International. Our new challenge begins on Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Cindy, sooooo adorable. Great job. Love the colors you chose. Thank you for joining us in our Aussie Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi en vrolijk kaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Very pretty card !! Thank you for joining our challengue # 2 of My Besties Spanish Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful card! Thanks for joining us at My besties Spanish challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy