woensdag 6 augustus 2014

In de zomerzon...

Goedenavond lieve bloggers,
Dag 3 van de vakantie is alweer voorbij, maar wat hebben we vandaag een heerlijke dag gehad. Mijn vriend en ik hebben een heerlijke boottocht gemaakt met klipperaak Linquenda. Eerst over het Haringvliet naar Middelharnis en toen naar het eiland Tiengemeten. Het was echt super! Hele leuke mensen ontmoet en ook het eiland Tiengemeten dat beheert wordt door Natuurmomenten is zeker een bezoek meer dan waard. Je vindt hier het Rien Poortvlietmuseum, ook superleuk, en een bezoekerscentrum van Natuurmomenten. Je kunt er heerlijk pannekoeken eten en heerlijk fietsen en wandelen. Het was super! We hebben ongeveer vier uur gevaren en we hadden de fietsen meegenomen, zodat we heel Tiengemeten konden rond fietsen. We hebben in het Haringvliet zelfs flamingo's gezien, en dat is echt geen grap, mijn vriend heeft er foto's van gemaakt, dus als jullie bewijs willen.....

Verder kom ik jullie een reminderkaart laten zien voor de challenge bij Creaine. Het is de bedoeling dat jullie een geborduurde zomer / vakantiekaart maken. Ik heb dit keer een Bestie gebruiken en designpapier van Maja. Heb je zin om mee te doen, meedoen kan tot 24 augustus 2014.

Nu regent het hier heel hard, ga vanavond nog heerlijk aan de knutsel.
Liefs, Cindy



10 opmerkingen:

  1. Ha Cindy,

    Fijn om te horen dat je zo'n fijne vakantiedag hebt gehad! Bijzonder dat je echte flamingo's in t wild hebt gezien, dat ziet lang niet iedereen hier in NL ;) Geniet nog maar fijn van je vakantie en wat een pracht van een reminderkaart: lekker zomers met de aardbeitjes!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat vliegt de tijd! En zo te lezen was je vakantie top! Wat een leuke dingen heb je gedaan. Je kaart is super mooi en lekker vrolijk , zomercarnaval doet het mij aan denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy. Wat.een prachtige kaart. Hele mooie kleuren. Erg mooi gemakt. Ja wat leuk dat jullie zo'n mooi dag hebben gehad. Ja als het mooi weer is dan is het bij ons ook verassend mooi en fietsen blijft leuk. Je kunt op plekken komen waar je met de auto niet komt! Geniet maar lekker. Hopelijk blijft het weer goed. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje en wat leuk dat je zo genoten hebt , het is voor ons dus ook eens de moeite waard. bedankt voor dit uitje soms weet je niet wat je moet gaan doen en dit lijkt me leuk.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy...wat bijzonder..."loslopende" flamingo's. Fijn hoor dat jullie zo van de vakantie genieten, even de batterij opladen. Een lief kaartje met die "aardbeien-Bestie"..lekkerrr... Geniet ze nog,
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart heb je gemaakt en natuurlijk wil ik bewijs zien van je flamingos. Niet omdat ik je niet geloof maar omdat het gewoon erg leuk is. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy,
    Lekker genieten dat doen wij ook, heerlijk rustig..en nog wat freubelen, wij hebben vanavond een klein regenbuitje gehad, was wel nodig..
    Je hebt een lekker fleurig kaartje gemaakt, super..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet van je vakantie! Je kaartje is weer een toppertje. Lieve groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Cindy en jij geniet heerlijk zo te horen. Nou deze dame geniet ook hoor;). Ik heb nog een weekje te gaan en wie weet is het iets voor ons zal het eens in de groep gooien je weet maar nooit.
    Geniet lekker verder van je vakantie.

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een heerlijke boottocht die je hebt gemaakt, ik heb er verleden jaar ook zo van genoten.
    Je kaart is een beauty, weer super mooi gekleurd, lekker hoor af en toe een buitje.
    Nog veel vakantie plezier.Ik ga je missen.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy