maandag 11 augustus 2014

Midsummerchallenge bij My Besties Dutch Girls Designs

Goedemorgen allemaal,
Na een heerlijk weekend Maastricht ben ik weer thuis. We hebben het echt heel leuk gehad, heerlijk weer, heerlijk gewandeld, heerlijk op een terras gezeten etc. Ik heb nog een weekje vakantie en dat ga ik heerlijk gebruiken om te knutselen. Het wordt toch bereslecht weer.

De verjaardagschallenge bij My Besties Dutch Girls is inmiddels voorbij. Wat ontzettend leuk om jullie superleuke, lieve en aardige berichten te lezen. De winnaar van de prijs op mijn blog is geworden, tatatatata.........


WILLY BOS

Willy, je mag je melden via het adres: dutchbestieschallenge@gmail.com. 
Je prijs komt dan zo spoedig mogelijk naar je toe.

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge bij My Bestie Dutch girls Designs van start, dit keer met het thema "alles mag" met een fancy pants digi. Superleuk toch? Ik heb zo'n gave Garden Fancy pants Bestie gebruikt, die je hier kunt vinden. Ze zijn zo ontzettend gaaf en ik hou van de lekker felle kleuren. Het papier is van Basic Grey en de bloemen zijn van Wild Orchid Crafts. Het lint en de andere frutsels komen uit de voorraad. Ik zou zeggen, doe gezellig mee!






Met deze kaart wil ik zelf graag meedoen bij My Besties UK challenge: Anything goes with the option flowers en My Besties Deutschland: alles geht mit einer Bestie. 

21 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart heb jij gemaakt met één van de Fancy Pants Cindy, weer zo mooi gekleurd, heerlijke vrolijke kleuren, daar wordt een mens blij van.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk vrolijk kaartje, als je daar niet vrolijk van wordt, weet ik het ook niet meer. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en vrolijke kaart! Je hebt heerlijk kaarten maak weer! geniet van je vrije week! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gekleurd en vrolijk kaartje Cindy!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk een vrolijk kaartje
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tijdje geleden Cindy maar ik ben je niet vergeten hoor Vakantie tijd en andere dingen even aan mijn hoofd gehad ik zie bij jouw ook al zo een mooi lekkere frisse kaart kom je gauw weer bezoeken hoor veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Cin, een beauty en weer tot in de puntjes super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. fijn dat je zo genoten hebt daar in Maastricht.
    en het weer bereslecht valt nog mee en je kaartje is prachtig.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy een hele mooi kleurrijke kaart. Heel mooi de kleuren. Geniet nog maar lekker deze week. Het gaat altijd snel om. Fijn dat jullie een gezellig weekend hebben gehad in Maastricht. Gezellige stad is dat. Daar kun je inderdaad veel wandelen. Nog een goede week met veel knutselplezier Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig cindy ook deze kleuren heel mooi leuke details er op en super leuke bestie fijn dat de vakantie zo goed is bevallen nog even genieten van je laatste week freubelen

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy,
    wat een gaaf en vrolijk kaartje heb je gemaakt! Deze besties vind ik erg leuk, met die dichtgeknepen ogen!
    En ik heb ook een prijs!! Zo gaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card thanks for joining us at Besties uk -Carol UK DT co-ordinator xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Cindy en wat een lief kaartje.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow fabulous my besties card ,thank you so much for entering us at MBDDC challenge this month.By the ways i coloured the two cute fancy pants besties on this button ;)
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig mooi! Zo vrolijk, ja dat hoort ook bij de zomer!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. lovely card and colours Thanks for joining us at UK Besties Jane DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wunderschöne Karte danke für die Teilnahme an der MBDDC
    glg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Ich bin begeistert. Vielen Dank für die Teilnahme an der My Besties Challenge Deutschland. Liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is gorgeous, I love it! Thanks for joining in with us at Bestie UK challenge, Good Luck.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy