vrijdag 8 augustus 2014

Nieuwe challenge bij C&CC

Goedemorgen lieve bloggers,
Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij CC&CC. Dit keer is de opdracht "elfjes". Ik vond het een vrij moeilijke opdracht, maar het is toch gelukt. Het papier is van My Minds Eye. Verder heb ik de fishtailmal van MFT gebruikt. Deze is zo gaaf! Verder nog een grote vlinder die ik heb gekocht bij mijn favoriete hobbywinkel Gunter. Daar hebben ze toch zoveel leuke hebbedingetjes. Dit weekend kan ik helaas niet naar de winkel toe, daar horen jullie later nog wel meer over ;-).


Ik ben helemaal in de vakantiemodus. Ben voor het eerst van mijn leven begonnen met haken, als linkshandige valt het niet mee, maar het lukt goed, al zeg ik het zelf. Ik zal jullie het eindresultaat laten zien hoor.

Ten slotte nog het bewijs van de flamingo's in het Haringvliet. Het is toch wel heel bijzonder.

Fijn weekend allemaal!
Liefs
Cindy

10 opmerkingen:

  1. wat een pracht foto van de flamingo's Cindy..en ook je kaartje is super, leuke digi en een hele mooie vlinder, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, je kaart hieronder vind ik schattig! Leuk dat we even mee kunnen kijken naar de flamingo's. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy
    O wat leuk jij ook aan de haak .
    Kijk uit is ook zo verslavend.
    Een geweldige leuke kaart is het ook weer .
    Een fijne vakantie nog .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Cindy - supermooi gedaan.
    Apart die flamingo's, superleuk dat je de foto met ons deelt.
    Veel plezier met het haken.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat een schatje heb je weer gemaakt Cindy, héél apart hoor die flamingo,s hier op het haringvliet, als je ze niet had laten zien gad ik het echt niet geloofd.
    Geniet van je weekend.
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje!! Super.
    En flamingo's. Is het echt waar? Niet ontsnapt uit een dierentuin of zo? Zou het emt de opwarming te maken hebben dat ze nu al in Nederland zijn?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Cindy,
    wat een schatje van een kaart heel mooi en lief
    fijn weekend
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy. Geweldig die flamingo's Je kaart is erg mooi geworden. een heel leuk afdrukje en mooie kleuren. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje is het geworden Cindy, super vind ik hem.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy