vrijdag 22 augustus 2014

Nieuwe challenge bij CC&CC

Goedemorgen lieve bloggers,
Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij CC&CC. Dit keer is het thema een bingo. Ik heb gekozen voor het rijtje blauw - geel - koord. De sponsor deze keer is scribbles designs en ik heb deze digi gekozen van gympies. Ik vind deze wel heel geschikt voor een jongenskaart. Ik heb op de kaart verder mallen van MFT gebruikt.Het papier is van Carta Bella Oh Boy. De knoopjes komen weer uit de voorraad. De eerste werkweek zit er al weer op, is voorbij gevlogen en het viel helemaal niet tegen. Morgen ga ik lekker de hele dag knutselen bij mijn moeder en blijf ik eten, zal vast weer superleuk worden!
Fijne dag allemaal,
Liefs
Cindy

13 opmerkingen:

  1. Jouw eerste werkweek zit er op en mijn vakantie is net begonnen, maar voor ik het weet is ook die om, maar nu lekker genieten. Zo doe ik dat ook van je kaartje. Vind hem heel mooi en leuk en is weer een plaatje om te zien. Fijne dag morgen saam met je moeder en ik hoop voor mij dat het dan wat droger is, want mijn verjaardags BBQ staat gepland o, jee, o, jee als dat maar goed afloopt.:)

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker sportief kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke stoere kaart en veel plezier morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk stoer kaartje en veel plezier morgen ! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoere kaart!!! Leuk gedaan. Fijn weekend, groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super gaaf met die gympen zo .
    Erg leuk gedaan .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie en stoere kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy. Leuk stoer zo met de gympen. Prachtig ingekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy,
    ik vind je kaart erg leuk! Zeker zijn die gympen leuk voor jongens.
    Hoewel mijn dochter ze ook vaak draagt, hoor.
    En wat een leuk vooruitzicht is dat toch een hele zaterdag lekker freubelen en dan ook nog gezellig met je moeder.
    Heel veel plezier!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is inderdaad een hele mooie mannenkaart geworden!
    Leuke combinatie van kleuren!
    Veel knutselplezier samen met je moeder!
    Fijn weekend.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was een héle gezellige dag vandaag, daarom is mijn reactie op je gympies kaart weer aan de late kant, maar daarom niet minder gemeend
    Zoals we van je gewend zijn weer schitterend gekleurd, héél mooi gemaakt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. altijd gezellig freubelen met je moeder mijn schoonmoeder en ik doen dit ook elke twee week

    weer super leuke kaart geworden

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a great card! I love the blue and yellow together and the background paper is perfect for your shoes image! Love the buttons, what a great final touch! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy