zaterdag 2 augustus 2014

nieuwe uitdaging bij de NKU

Goedemorgen lieve bloggers,
Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij de NKU. Dit keer geen sketch, maar het thema "hoofdkleur paars". Ik heb dit heer weer eens een magnoliaatje gekleurd, die blijven zo schattig! Het papier komt uit de voorraad, ik heb geen idee meer welk merk dit is. De achtergrondstans is van MFT. Verder nog wat bloemen uit de voorraad en plakletters van Authentique. Mijn DT-collega's hebben ook weer schitterende voorbeelden gemaakt, ik zou zeggen, neem eens een kijkje! De challenge loopt tot 14 augustus 2014 09.00 uur.
Lief
Cindy


16 opmerkingen:

  1. Een lieffie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Cindy. Een van mijn lievelingskleuren.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje. Helemaal mooi ook ingekleurd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje hoor, lekker fris paars....heel mooi gedaan.
    Fijn weekend, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy
    Wat een superlief kaartje in deze mooie kleur met leuke details.
    Geniet van je vakantie meis.
    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy. wat een leuke magnolia. heel mooi gemaakt en prachtig afgewerkt. Leuk de paarse. kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Cindy, heel mooi weer. Mijn vakantie is helaas weer afgelopen maar volgens mij gaat die van jou beginnen, geniet ervan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een prachtige kaart Cindy! Ook je borduurkaart hieronder is heel mooi. Geniet van je vakantie en groetjes,
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart heb je gemaakt Cindy! Paars is ook altijd een super kleur om mee aan de knutsel te gaan he!!
    Groetjes en een fijn weekend, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk ,weer een super mooi kaartje ! En wat voor een en Super kleurwerk weer, echt een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook jou kaartje is super mooi met een heel mooie kleur .
    Ook wil ik je nog een fijne vakantie wensen met een ieder geval droog weer.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy, wat een leuke kaart. Grappige stans waar Tilda op staat. Tilda is mooi ingekleurd en de combi zwart met paars komt mooi over vind ik.
    Fijne vakantie, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Meisje
    Was weer gezellie vandaag hè, de dag was zo om, dan moeten er nog berichtjes getikt worden, nu ben ik bij jou aanbeland om te zeggen dat je kaart weer een plaatje is.
    Meisje wat kan je toch prachtig kleuren, de afwerking is ook weer perfect.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schitterende kaart in de favoriete kleuren van je moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi magnolia kaartje heb jje gemaakt Cindy in prachtig paars ook de strik heel mooi er bij en heel mooi ingekleurd

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy