maandag 18 augustus 2014

Op de woelige baren......

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Dit is mijn laatste vrije dag en dan is de vakantie helaas al weer voorbij. Het gaat altijd zo snel, maar het is niet anders .Dinsdag roept te plicht weer...... Ik wil het helemaal anders gaan doen en niet meer alleen met mijn werk bezig zijn, zeker niet naar werktijd. Ik heb in mijn vakantie ook weer wat andere hobbies opgepakt, zoals breien en kartonnage en verder heb ik mijn eerste omslagdoek gehaakt, das ook wel heel erg leuk om te doen! Naast het kaarten maken ga ik ook meer tijd besteden aan mijn andere hobbies.

Vandaag wil ik jullie een kaart n.a.v. een sketch laten zien die ik heb gemaakt voor de NKU. Ik heb papier gebruikt van Carta Bella en het stempeltje van Edwin is uit de nieuwste serie van Magnolia. De muzieknoten en de doorgestikte cirkels zijn van MFT. ik vond het weer erg leuk om deze kaart en sketch te maken. Jullie mogen hem natuurlijk meenemen voor eigen gebruik.

Fijne dag allemaal.
Liefs
Cindy



17 opmerkingen:

  1. Hoi Cin dat ziet er geweldig uit en idd doe rustig aan en hou je in je vrije tijd ook bezig met vrije tijd zover als dat mogelijk is
    Groetjes je naamgenootje
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    Goed plan !! werk is werk en daarna is het je eigen tijd en die kun je lekker aan hobby's besteden..Ik vind je kaartje weer super, leuke sketch heb je gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje, en ja weer gaan werken is niet altijd leuk maar volgens mij heb je hartstikke leuk werk en vind je het straks weer minder erg. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Cindy, en heel veel succes met al je hobby s....doe je best om alles te doen wat je leuk vindt, je leeftv tenslotte maar 1x.
    toi toi toi .....Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Cindy - superleuke Edwin heb je gebruikt en je hebt hem super gekleurd.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super kaart! Mooi ingekleurd en dat papier past zo mooi bij je afbeelding! Je hebt hele goede voornemens, ik hoop dat het je gaat lukken! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Cindy! Geniet nog even van je laatste vakantiedag en goed voornemen om je vrije tijd niet door je werk op te laten slokken.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie sketch is dit,wat een vrolijk papier, leuke Stempel die je weer zoals we van je gewend zijn weer prachtig hebt gekleurd.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Cindy,
    wat een geweldige mooie kaart
    en zo mooi ingekleurd
    fijne avond
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke kaart Cindy
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een hele mooie kaart geworden Cindy.
    Leuk sketch!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaartjes heb je de afgelopen week weer gemaakt Cindy, dat borduren ik vind het nog altijd knap werk en Edwin speelt zo'n leuk deuntje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy
    Ja wat vliegt zo,n vakantie voorbij he .
    Dan ben je vandaag al weer aan het werk .
    Wat een geweldige leuke kaart is het weer .heel mooi ingekleurd .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem geweldig Cindy en een hele mooie skechts die ik zeker een keer ga gebruiken hoor.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy een hele mooie sachets is dit prachtige. Mooie kleuren en leuk afdrukje Prachtige kaart. Wat fijn dat je een omslagdoek hebt gehaakt. Ook leuk om te doen. Een goed idee om je werk daar te laten en niet thuis. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy