maandag 29 september 2014

halloweendoorkijkkaart

Goedenavond lieve blogvriendinnen,
Terwijl hier de donkere wolken zich samenpakken het ieder moment kan gaan regenen, wil ik jullie het doorkijkkaartje laten zien wat ik het afgelopen weekend heb gemaakt. Deze doorkijkkaart heb ik gemaakt naar aanleiding van de lopende challenge bij het hobbyjournaal. Het patroon staat bij de challenge en je moet verder spullen gebruiken van Amy, Marieke of Yvonne. Ik heb gekozen voor de halloweenlijn van Yvonne Creations. De plaatjes zijn zo ontzettend schattig. Verder heb ik de nieuwe mallen van Yvonne gebruikt, te weten het kasteel, het spookje en de pompoen. Ook het designpapier is van Yvonne en natuurlijk ook het knipvel. Het was ontzettend leuk om te maken!
Fijne avond allemaal.
Liefs
Cindy 



15 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt deze doorkijkkaart!
    Mooie kleuren!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy
    Jou doorkijkkaartje is al net zo mooi als die van je moeder. Dit is vast heel leuk om te maken.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje en het plaatje is ook erg schattig; Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuke kaart zeg. Prachtig zo met het leuke plaatje van Yvonne. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een schatje geworden, alles leuk bij elkaar gezocht, het is een prachtige doorkijkkaart
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy
    Ja en die regen is hier ook gekomen hoor .
    Wat een gaaf model kaart is dit .
    Erg mooi gedaan allemaal .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een super leuk kaartje Cindy
    heel erg leuk dat doorkijkje
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je er een juweeltje van gemaakt Cindy, helemaal top!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een leuke kaart Cindy...past echt goed bij deze tijd van het jaar en lijkt me heel leuk om zo'n kaart te maken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,
    ik zag de doorkijkkaart bij je moeder ook al. Wat is dit leuk! Mooi kleuren zijn het ook weer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterende doorkijkkaart Cindy. Prachtig gemaakt.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat ene leuke halloweenkaart
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy