dinsdag 16 september 2014

Herfst bij de Fadengrafik

Hallo allemaal,
Ik kom nog even bij jullie langs om te zeggen dat er een nieuwe challenge van start is gegaan bij de Fadengrafik. Het thema is de aankomende twee weken herfst. Alhoewel het nu weer stralend weer is, verlang ik toch wel weer een beetje naar de gezellige avonden, eerder donker, warme chocolademelk, kacheltje aan en dan heerlijk aan de knutsel. Maar dit is ook lekker hoor. Ik moest er alleen aan denken toen ik met deze kaart bezig was. Het patroon is natuurlijk weer van mijn favoriete Sjaak en het plaatje is van Yvonne Creations. Meedoen kan tot 30 september 2014 17.59 uur.
Liefs
Cindy


11 opmerkingen:

  1. Wauw , het is weer een héle mooie geborduurde kaart Cindy, ik krijg ook wel zin in warme chocolade melk hoor, voor je het weet is het winter.
    Geniet nu nog maar even van de nazomer, ook lekker toch
    Je kaart is prachtig.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig herfstkaartje heb je weer gemaakt.
    Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie herfstkaart, mooie kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie herfstkleuren heb je gebruikt op je kaartje. Prachtig borduurwerkje.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend borduurkaartje heb je gemaakt Cindy - supermooie combinatie en prachtig gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig borduurwerk heb je hier voor gebruikt Cindy! De kleuren en de afwerking het ziet er prachtig uit!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke herfstkaart heb je gemaakt Cindy.
    Mooi borduursel en schattig plaatje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy
    Een hele mooie herfstkaart heb je gemaakt .
    prachtig borduurwerk er weer op .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattige kaart. het plaatje en borduursel passen weer super bij elkaar. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig borduurtje is dit weer Cindy...ook de kleurencombi is zo warm. Lief plaatje erbij maakt het helemaal af.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy