dinsdag 9 september 2014

Kusjes

Goedenavond allemaal,
Vanavond wil ik jullie een kaart laten zien die ik vorige week al heb gemaakt. Nog een beetje in zomerse sferen...... De achtergrondmal is de bloem van Dutch Doobadoo. Het afdrukje is van Wee en heb ik ingekleurd met copics. Het papier is van Authentique en de label heb ik gemaakt met een mal van MFT. De bloemen heb ik op de beurs gekocht in Den Bosch bij webshop Margo. Die hebben ook zulke gave bloemen. De vlinder is gestanst met een mal van Cheery Lynn. De tekst heb ik gemaakt met een lettertang van de Hema. Daar hebben ze de laatste tijd ook hele leuke hobbyspulletjes. Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de eerste challenge van Paradise of Stamps: alles mag. Ik wens jullie allemaal een hele goede nachtrust en tot gauw!
Liefs, Cindy




19 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy, wat een vrolijk kaartje heb je weer gemaakt...prachtig kleurwerk ook. De vorige mag er ook weer wezen meis. Ik koop ook vaak bij Margo...er is zoveel moois te koop.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig vrolijk kaartje met vlinderkusjes ;)
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel lief kaartje met mooie kleurtjes en die lettertang is ook wel heel leuk om te gebruiken...schattig!
    Slaap lekker, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beetje zomerse sferen? Dit is een kaartje waar ik het in elk geval wel warm van krijg. Heel leuke kleuren, mooi papier en schitterend ingekleurd!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje heb je gemaakt Cindy. Als je hiernaar kijkt, verlang ik alweer naar de zomerse warme dagen ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig en lief kaartje is het weer geworden. En met deze kleuren gaan we vast een geweldig najaar te gemoet.

    liefs van jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker vrolijk kaartje, ook leuk eens een andere vorm Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijkerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schatje Cindy
    prachtig die kleuren

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy
    Een leuke en vrolijke kaart
    Vandaag schijnt de zon weer dus past prima bij het weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel vrolijk en zomers kaartje Cindy!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is ie vrolijk! Ook al voor het mooie weer wat op komst is voor de komende dagen? groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi en vrolijk kaartje Cindy echt nog lekker zomers zo

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf gedaan, ziet er toppie uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna

    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Cindy,
    wat een geweldig mooi kaartje heb je weer gemaakt en de kleurtjes zijn ook al zo mooi
    fijne zondag
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Cindy, een kaart in zomerse sferen mag altijd! Heerlijk vrolijk en wat een leuke kleuren, past erg leuk bij elkaar. De stempel is ook echt een schatje en wat heb je het toch mooi ingekleurd. Extra complimenten voor het kapsel! Ik wens je nog een hele fijne week.
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy