woensdag 17 september 2014

Miss Hollywood

Hallo lieve bloggers,
Gisterenavond heb ik met mijn moeder een gezellige knutselavond gehad. Dat komt niet veel meer voor, omdat mijn moeder op mijn kleine nichtje oppast en dan heeeel vroeg moet opstaan. Maar mijn broer heeft vakantie, dus geen oppassen deze week. Ik heb een kaart gemaakt voor de challenge van The Papernest Dolls. Ik heb deze stempels pas ontdekt, en ik moet eerlijk zeggen dat deze ook mijn hart hebben gestolen. Ze zijn zo ontzettend leuk.  Dit keer is het thema weer "alles mag".Ik heb dit keer Miss Hollywood gebruikt. Het papier is van Authentique. Verder een spellbindermal gebruikt en diverse mallen van MFT. Het afdrukje is weer ingekleurd met copics. De petticoat heb ik bewerkt met stickles.  De kaart heb ik gemaakt met een pons van Martha Stewart. Ik ben niet helemaal tevreden over de foto, maar ik krijg het niet beter. Ben weer heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Fijne avond allemaal! Liefs, Cindy



22 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart geweldig mooi Cindy, de kleuren en het stempeltje zo mooi, ik zou denken dat ze de rol van Marilyn Monroe over wil nemen , super gaaf gemaakt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy wat een pravhtige kaart. Inderdaad een heel leuk afdrukje. Wat gezellig met je moeder knutselen. Wij doen het vrijdag weer. Je herfstkaarten is ook erg leuk. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart en inderdaad wat een schattige stempel.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige kaart ook de onderkaart vind ik mooi zo met dat randje.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enig kaartje Cindy, helemaal in hollywood stijl!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi hoor Cindy ook al fan van de papernest doll zie ik

    prachtig ingekleurd leuk ook die rand zo

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Cindy. En die rand staat er heel goed bij.

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie pons is dat, erg leuke kaart geworden in zwart/rood! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh dit stempeltje is inderdaad ontzettend leuk! En je hebt een prachtige kleurencombi gebruikt voor deze dame! Het springt er echt uit! Leuk met de camera en de filmstrips.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat en mooie en vrolijke kaart zeg en je borduurkaart van hier onder is ook weer schitterend hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een onwijs leuke kaart. Prachtig ingekleurd en heel leuk afgewerkt. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterend kaartje Cindy
    ik blijf het een mooie combi vinden zwart en rood

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke kaart; heb inmiddels ook een paar van deze stempels, ze zijn heel leuk. Lieve groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy wat een leek kaartje en heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterende kaart Cindy. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Cindy,
    gezellig om weer eens met je moeder te knutselen.
    Ja deze stempels zijn prachtig!! Ik heb er een paar digi 's van. Nog niet gebruikt. Oeps...als ik dit zo zie, echt leuk.
    Maar goed ik wil nog zoveel maken, hihi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart CIndy, en wat een leuke toepasselijke stansjes heb je erbij gebruikt.
    Groetjes en fijn weekend,
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  18. lovely Thanks so much for joining us at the PND challenge!! Hope to see you again for our next challenge!
    Big hugs Sharon ( DesignTeam Member)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love the red, black and white color combo, always so rich and classy looking! Awesome card and coloring. Thanks for sharing on The Paper Nest Dolls Challenge Blog, good luck!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy