vrijdag 5 september 2014

Nieuwe challenge bij CC&CC - vintage

Hallo allemaal,
Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij CC&CC. De opdracht is dit keer vintage. Als ik iets niet veel maak, dan is het vintagekaarten, dus dit was voor mij een hele uitdaging, maar wel heel erg leuk om te doen. De sponsor is dit keer a day for daisies en ik heb de digi Lady Black Feathers gebruikt. Het papier is van Authentique. Ik heb alle randen bewerkt met distress inkt vintage foto voor het "oude" effect. De hoek heb ik gemaakt met een mal van Chrissie (bedankt voor het lenen moedertje) en verder nog wat embelishments en bloemetjes gebruikt. Ik ben toch wel tevreden over het resultaat. Heb je zin, doe gezellig mee. De challenge duurt twee weken. 
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend! 
Liefs, Cindy


11 opmerkingen:

  1. Nou het is je goed afgegaan hoor. Ik vind hem in ieder geval heeeel mooi en komt helemaal tot zijn recht. Jij ook een fijn weekend.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gelukt Cindy! Vintage is ook zeker niet mijn ding, ik weet nooit wat ik er mee aan moet haha. Jouw kaart is in ieder geval erg mooi geworden, heerlijk in het roze, dus je mag zeker tevreden zijn, En wat een kunstwerk heb je geborduurd, prachtig hoor. Het past perfect bij deze mooie dame!
    Lieve groetjes en een heel fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, die is prachtig zeg, mooie kleuren, en weer zo schitterend ingekleurd,het is helemaal vintage, de geborduurde hoek staat er prachtig bij.
    Topkaart weer.
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier mag je zeker heel tevreden mee zijn. Hij is prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een bjoetie, toppie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje, het vintage is je goed gelukt.
    Liefs Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy. Je vintage kaart is erg leuk geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje Cindy - supermooi.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. omeid dit is ook heel mooi

    deze vintage kaart prachtige kleuren en het borduurhoekje er bij er mooi

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is just stunning! I love your colours and your gorgeous flowers! All your pearl embellishments are so fabulous! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy