vrijdag 19 september 2014

Nieuwe challenge bij CC&CC

Goedenavond lieve bloggers,
Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij CC&CC. Dit keer is het thema "honden en/of katten". Ik heb zo'n schattige digi gevonden bij Cuddly Buddly, die kon ik niet aan mijn neus voorbij laten gaan. Ik heb de afbeelding weer ingekleurd met copics. Het Designpapier is van DCWV Pet Stack, en de cadeautjesmal is van Joy Crafts. Het lint en de bedel komt uit mijn eigen vooraad. Superleuk om deze te maken. Ik ga nog even aan de borduur. Doen jullie gezellig mee? ER is een hele mooie Sizzixmal te winnen. Fijne avond allemaal! Liefs, Cindy



12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke digi inderdaad Cindy en wat een leuk bijpassend dp met die hondepootjes. Echt een kaart voor een dierenvriend...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het papier is supers bij de stempel van Cuddly Buddly, wat heb je weer mooi gekleurd Cindy, het is een schitterende kaart.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd Cindy....heel mooi gekleurd en leuk hoe je alles hebt gematched....ziet er geweldig uit.
    Fijn weekend, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och wat is dit weer leuk zeg! De digi is inderdaad helemaal super.
    Mooi gekleurd ook!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super hoor Cindy! De digi is echt geweldig leuk en voor deze opdracht dan ook bijzonder leuk gekozen! Je kleurenpracht, de leuke details maakt het tot een prachtig geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super leuk kaartje,
    alle materialen passen zo leuk bij deze digi

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Idd een hele leuke digi is het net als de rest van je kaart ziet er weer helemaal geweldig uit. Toppie Cindy.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi en lief kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy,
    super mooi kaartje en het stempeltje wat een schatje
    fijn weekend
    lieve groetjes van Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief leuk kaartje!

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is ook weer een prachtig geheel...ik ben gek op deze kleuren.
    Leuk plaatje heb je gekozen.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy