maandag 22 september 2014

Nieuwe challenge bij My Besties Dutch Girls designs - alles mag met de optie vlinders

Goedemorgen lieve bloggers,
Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij My Besties Dutch Girls Designs. Dit keer is het thema bedacht door Elise. Het thema is alles mag met de optie vlinders. De achtergrond heb ik gemaakt met een pons van Martha Stewart. Verder heb ik een mal gebruikt van Marianne Design, MFT, de takjes zijn van Craft Dies en de vlinders zijn van Cheery Lynn. Het afdrukje heb ik ingekleurd met mijn copics en kun je hier vinden. Het zou geweldig leuk zijn als jullie allemaal meedoen. Heb je geen Bestie, dan kun je die opvragen. Neem ook eens een kijkje op het blog voor de supervoorbeelden van mijn DT-collega's. Wat zijn ze toch leuk hè, die Besties! Ik hoop jullie allemaal bij deze challenge terug te zien.
Liefs
Cindy




9 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart Cindy met dat grinnekend meisje erop. Grappig dat zakje waar dat label dan weer uit piept. Ik vind het een plaatje..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook weer een beauty Cindy...wat is deze Bestie toch een schatje hè! Alles ziet er weer toppie uit.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy
    Wat een beauty heb je weer gemaakt, ik hoop dat e5r nu meer meegaan doen, nu je een digi aan kunt vragen, jij hebt een prachtige voorbeeldkaart gemaakt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie creatie, prachtig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje Cindy met een leuke Bestie.......

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah wat een schatje en genoeg vlinders dacht ik zo. Leuk hoor!

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf kaartje!! Mooi voorbeeld weer.
    Ik ga eens kijken of ik mee kan doen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy

    Allereerst je kaart. Die is weer van top teen super gaaf!
    Hier ben ik dan eindelijk weer . Ben net terug van 3 weken vakantie en ga weer beginnen met freubelen heb er reuze zin in en ga verder met mijn bezoekjes langs de blogs want ik heb veel in te halen,

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy