donderdag 4 september 2014

Oeps, vergeten.....

Hallo lieve blogvriendinnen,
Wat stom, maar ik ben helemaal vergeten om jullie te vertellen dat er weer een nieuwe challenge is gestart bij de Fadengrafik. Dit keer is het thema, maak een kaart in je lievelingskleur. Ik ben o.a. gek op oudroze, daarom heb ik gemelleerd garen op mijn kaart gebruikt. Het plaatje is van Yvonne Creations en het patroon is weer van mijn favoriete Sjaak. Ik zou zeggen, doe gezellig mee! De challenge loopt nog tot 15 september 2014 17.59 uur (Dank je wel Jolanda, ben helemaal in de bonen).

Liefs
Cindy



15 opmerkingen:

  1. Het is een prachtig kaartje. Ben ook gek op roze.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig, daar is je prachtige geborduurde kaart dan, als ik er toch niet was. (knipoog)
    Héél mooi geborduurd met mooi garen.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kaartje en een heel mooi borduurtje. Je plaatje vind ik ook al zo mooi, maarre die uitdaging loopt zeker tot 15 september ipv 15 augustus????? ;)

    Groetjes en liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy. Wat een mooie! Prachtig patroon en leuk met dit plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,
    prachtige vrolijke kaart.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy, je kaart is weer een toppertje meis...prachtig borduurtje ook.
    Je gekozen kleuren zijn prachtig.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Cindy, het borduurwerk is super mooie vrolijke kleuren.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Cindy, mooie kleuren en een heel lief plaatje.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart Cindy
    alles past zo mooi bij elkaar

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart Cindy,
    leuk plaatje, erg mooi geborduurd,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje en ook weer een heel lief plaatje. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi geborduurd patroontje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend borduurkaartje heb je gemaakt Ciny - een supermooie combinatie.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kleur in rose meid en wat lief he die uitltjes

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy