vrijdag 31 oktober 2014

Happy Halloween.....

Hallo allemaal,
Heerlijk het is weer weekend, en wat is het nog warm buiten. Om eerlijk te zijn heb ik er geen zin meer in. De dagen worden korter en daarbij hoort gewoon kouder weer. Lekker warme chocolademelk, kacheltje aan..... Ik heb ook wel last van de vroeg donkere avonden, kan wel de hele dag slapen.  Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij CC&CC. Het thema is dit keer Halloween. De digi's zijn beschikbaar gesteld door Rick St. Dennis. Dit zijn ook hele gave digi's.
Ik heb de basis van de kaart gemaakt met een Martha Stewartpons. Verder heb ik nog een mal van memorybox en spellbinders gebruikt. Het papier is van My Minds Eye en de embelishments komen uit de voorraad. De challenge duurt weer twee weken. Happy Halloween!
Liefs
Cindy


17 opmerkingen:

  1. Een mooi en lief kaartje en je hebt gelijk wat het weer betreft voor mij hoeft het ook niet meer alles op zijn tijd .
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en leuke kaart Cindy!
    Schitterend zoals de basiskaart is geponst.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie halloweenkaart Cindy. Prachtig die rand van spinnenwebben. Buiten verschijnen er ook steeds meer. Je hebt helemaal gelijk hoor wat het weer betreft...het mag nu wel wat af gaan koelen en toch zeker 's nachts.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geheel deze kaart Cindy!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jou Kaart is Halloween ten Top Cindy, prachtig gedaan!!!

    Fijn weekend enne slaap lekker hihihihi, misschien een winterslaapje???
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Halloweenkaartje! Ik moet meteen aan de stiefmoeder van Sneeuwwitje denken.
    Ja, je hebt ergens wel gelijk, het lijkt nergens op. We hebben al lootjes voor Sinterklaas getrokken en we kunnen morgen nog buiten zitten, met 20 graden....maar ik klaag niet, want ik vind het heerlijk! Je weet maar nooit
    hoe lang de winter gaat duren...alles verschuift.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart is het geworden, leuk met die spinnenwebben. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy,
    van mij mag het ook kouder worden, lekker bij de kachel, kaarsjes aan heerlijk..ik heb ook wel een week nodig om te wennen aan het verzetten van de klok..bah..zo'n hekel aan..
    Je kaart is super, leuke digi en mooi afgewerkt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een griezelig kaartje heb je gemaakt Cindy...
    Leuk die spinnenweb-rand!
    Het is even wennen hè dat warme weer eind oktober. Maar misschien krijgen we wel een hele lange en koude winter ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf, eng kaarte, Cindy! Erg leuk!

    Liefs, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Cindy
    Wat een prachtige gekleurde digi, mooi met de spinnenwebben, gave kleuren, een op en top Halloween kaart.
    Ik ben dit weer ook meer dan zat, iedereen is van de leg geloof ik, maar we moeten het er mee doen.
    Slaap lekker voor straks.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwww wat een gaaf kaartje Cindy
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart en erg mooi ingekleurd.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy wat een prachtige kaart. Leuke digi en hele mooi kleuren. En prachtige details. Echt Halloween. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een superleuke kaart Cindy en wat is dat een mooie pons.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauww prachtig Cindy,
    liefs van Martine

    BeantwoordenVerwijderen

  17. Een hele gave kaart ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy