vrijdag 3 oktober 2014

Hoge hakken en tasjes.....

Goedenavond lieve blogvriendinnen,
Yeahh...... ik heb een weekje vrij! We gaan wel een beetje klussen in huis hoor en donderdag moet ik voor mijn werk toch naar het Gerechtshof in Den Haag, maar het is heerlijk als de wekker niet gaat, je niet de hele dag de telefoon hoort en lekker een beetje kunt uitrusten. Vanavond ga ik heerlijk bij The Voice een kaartje zitten borduren, morgen gezellig knutselen met mijn moeder en zondag gaan we naar Ahoy naar het hobbyfestival. Ben er nog nooit geweest, ben benieuwd of het wat is. Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij CC&CC. Dit keer is het thema hoge hakken en tasjes. Je mag één van de twee of beiden gebruiken, maar ik vind dit wel een heel leuk onderwerp. Het afdrukje is van Mo Manning en heb ik ingekleurd met Sennelier. Wat super om mee te kleuren. ik vind het fijner werken dan Distress, maar ik moet nog wel even oefenen hoor, maar het is superleuk om te doen. Het papier is van Mo Manning. De bloem komt bij Gunter vandaan. Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en als jullie zin hebben, komt gezellig meedoen aan deze challenge.
Liefs
Cindy


16 opmerkingen:

  1. Beeldig Cindy...de stempel blijft leuk. Sennelier is ook wel mooi zie ik.
    Veel plezier in Ahoy.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd is dit, je hebt het al aardig onder de knie hoor het kleuren met Sennelier.
    Ik vind de charm er ook héél leuk erbij.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig ingekleurd hoor Cindy, en wat een enig kaartje heb je gemaakt met het afdrukje van momanning. Veel plezier zondag en geniet van je vrije week!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och wat een schattig kaartje heb je gemaakt Het afdrukje heb ik ook nog ergens liggen...wat enig!!
    Geniet van je vrije week! Heerlijk om niets te moeten!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy
    Wat kleur jij al mooi in met de Sennelier, petje af hoor. Je kaartje is zo cute met dit stempeltje en in lieve zachte kleurtjes waar ik zo van houd.
    Heel veel plezier dit weekend samen met je moeder en een hele fijne vrije week.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat prachtig ingekleurd, je stempeltje. Het lijkt wel zachter, minder viltstifterig, als je begrijpt wat ik bedoel. Heel mooi kaartje dus Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig plaatje met de hoge hakken en zo leuk ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lief kaartje heb je gemaakt met dit schattige afdrukje
    en wat heb je haar mooi ingekleurd

    fijn weekend
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart is het geworden! Geniet maar lekker van je vrije week. Veel plezier met de hobbybeurs! groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart en het plaatje weer schitterend gekleurd veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy. Wat een schatje in deze mooie kleurtjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hele mooie kaart Cindy,
    schattig stempeltje heel mooi
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Cindy, ook alle andere geplaatste kaarten zijn erg mooi. Ga ze allemaal op m'n gemak bekijken.
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi dit meisje met hoge hakken ik vind dat je heel mooi al hebt gekleurd hoor
    deze beurs ken ik ook niet ben benieuwd hoe die is al vast heel veel plezier ook de freubeldag met je moeder en geniet van je vakantie

    lieve r roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy