donderdag 2 oktober 2014

Nieuwe challenge bij Creaine

Goedemorgen lieve bloggers,
Er is weer een nieuwe maand van start gegaan en dat betekent ook dat er weer een aantal nieuwe challenges zijn begonnen. Er is inmiddels ook weer een challenge gestart bij Creaine. Dit keer is het een kaart naar aanleiding van een sketch gemaakt door mijn lieve moedertje Corrie. Het designpapier is van my little yellow bicycle. De Bestie is weer superschattig en heb ik ingekleurd met mijn copics. Doen jullie allemaal gezellig mee? De challenge duurt tot en met 27 oktober 2014. Er zijn leuke prijzen te winnen.
Liefs
Cindy



19 opmerkingen:

  1. wat en super mooi kaart met ene mooie digi gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Cindy. Ik lag nog wat achter met mijn reacties, maar je hebt ze weer super gemaakt.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy
    Een prachtige sketch heeft je moeder gemaakt en wat een mooie en vrolijke kaart heb jij er mee gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje, en wat is het randje rondom het rondje mooi! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart cindy!
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk en schattig kaartje Cindy en mooi patroontje van je moeder, geloof dat je de einddatum van de challenge even moet aanpassen in je tekst....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad een leuk en schattig kaartje Cindy en mooi patroontje heb je gebruikt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een superleuke kaart Cindy. Mooie digi en leuk papier.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik moet toch even kwijt dat jioj heel mooi kunt inkleuren ,ik dacht eerst dat het een knipplaatje was ,dus een schitterend kaartje.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,
    wat een lief kaartje in prachtige kleuren. Het Bestie afdrukje is prachtig ingekleurd. Geniet van je vakantie!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is weer super en ja ook ik zeg het nog eens hij is heel mooi gekleurd.

    Fijne avond en liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hoor Cindy, de sketch heb je mooi verwerkt, jij bent mijn lieve dochtertje hoor.
    Ik ben echt doodop.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijk kaartje, hier wordt je blij van.. dit geeft je toch wel energie;)
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig kaartje!
    Mooie vrolijke kleuren!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy een hele moooie kaart. Leuke schets en leuk papier gecombineerd. Een prachtig effect. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie bestie weer met haar grote hoed op en leuke sketch van ma er bij
    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy