woensdag 1 oktober 2014

Nieuwe challenge bij de Fadengrafik - halloween

Hallo lieve blogvriendinnen,
Vandaag is er weer een nieuwe challenge gestart bij de Fadengrafik. Het thema is dit keer Halloween. Het verloopt allemaal een beetje rommelig. Omdat er problemen waren met mr. Linky, kunnen jullie ook nog tot 15 oktober de kaarten insturen voor de herfstchallenge. Moeten jullie we een stukje naar beneden scrollen. Jammer dat er ieder keer wat verkeerd gaat, ik heb het niet voor het zeggen. Maar dan nu mijn kaart:


Het patroon is van Sjaak van Went. Het afdrukje is van Sylvia Zet en hem ik ingekleurd met mijn copics. De spinnenwebmallen zijn van memorybox. Ik hou wel van deze kleuren en halloween vind ik ook altijd leuk. De challenge loopt tot 15 oktober 2014 17.59 uur.

Nog twee dagen werken en dan heb ik lekker een weekje vrij. We gaan een beetje klussen in huis, maar ook leuke dingen doen. Heb er zin in! 
Wens jullie allemaal een hele goede nachtrust voor straks. 
Liefs,
Cindy

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart weer Cindy! Ik vind hem heel gaaf. En wat heerlijk dat je een weekje vakantie hebt! Geniet er lekker van! Wie weet kun je wel heerlijk freubelen na het klussen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy, geweldige mooie kaart. Ik zag het bij fadengrafik, kan gebeuren. Geniet van je vrije week strakjes.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Cindy.
    Alles is zo mooi aan elkaar aangepast.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou niet van spinnenragjes, maar op deze kaart horen ze er zeker bij, leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, leuk ook met het spinnenweb. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuk kaartje en heel leuk gedaan met de kleuren je borduurpatroontje.

    Fijne werkvakantie alvast ;) en liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke kaart Cindy!
    Geniet van je vakantie!
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is helemaal schitterend! Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze kaart is ook prachtig zeg, wat heb je mooi gekleurd, het borduurpatroon is héél mooi en heb je prachtig geborduurd.
    Een topkaart is het.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy. Wat een prachtige digi/stempel?. heel mooi ingekleurd en mooi passend patroon. Heel mooie deze kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je boft wel met dit prachtige herfstweer Cindy, beten vakantie weer kun je je niet wensen ;-)
    Je hebt een vrolijk kaartje gemaakt en heel mooi ingekleurd.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi dit Halloween kaartje met de leuke stempel en borduurrand heel mooi ingekleurd en leuke details

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy