dinsdag 7 oktober 2014

Nieuwe challenge bij de NKU

Goedemorgen lieve bloggers,
Gisterenavond had ik geen internet, kon helaas geen reacties achterlaten en ook mijn bericht voor de NKU niet plaatsen, maar nu wel! Er is weer een nieuwe challenge van start gegaan bij de NKU, dit keer met het thema glitter en een sketch van mijn hand. Door omstandigheden is de sketch iets later dan normaal, maar dat mag de pret niet drukken. Dit keer heb ik een 3D-plaatje van Janneke Brinkman gebruikt. De ruiten zijn gemaakt met roze glitterpapier en de letters zijn stickertjes van Authentique. Doen jullie allemaal weer gezellig mee? De uitdaging stopt 17 oktober 2014 om 19.00 uur.
Liefs
Cindy


18 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, Cindy en leuk je te hebben ontmoet in Rotterdam!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy
    Wat een leuke aparte sketch
    hele mooi kaart zo .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat is ook weer een schitterende kaart Cindy, mooie sketch, mooi plaatje en prachtig glitter papier.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig kaartje; je kaartje hieronder is ook al zo'n leukerd. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje, en het 3d plaatje is ook erg leuk. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Cindy, leuke sketch.
    Mooi gedaan. Ik heb je nog een mailtje gestuurd.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaart en de sketch lijkt me erg leuk om een kaartje mee te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekkere glitterkaart Cindy!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje en leuke challenge...I love glitter, dus dit is echt in mijn .
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aparte en mooie sketch ..super leuk je glitterkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, ik zag de sketch al bij NKU. Heel bijzodner.
    Jouw kaart is er en heel mooie uitwerking van.
    Geniet je lekker van je vrije week?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Cindy,
    hhel leuk en mooi kaartje
    fijne dag
    lieve groetjes van martine

    BeantwoordenVerwijderen

  13. Hoi Cindy,

    Leuke sketch, en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy
    Wat een prachtige kaart en die sketch is heel apart maar wel erg mooi.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart Cindy!
    Lieve groetjes,Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ook mooi zo met die vormen en kleur keuze

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy