woensdag 1 oktober 2014

Nieuwe challenge bij Ons borduurkaartenblog

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Vandaag wil ik jullie even laten weten dat er weer een nieuwe challenge van start gaat bij Ons borduurkaartenblog. Dit keer is het thema bedacht door Marga. Zij wil graag een kaart zien met een kerstborduurpatroon. Dus bijvoorbeeld een patroon waarin een kerstbal, een ster of klok voorkomt. Dit keer heb ik een patroon gebruikt van Jenine. Het garen is van Chrissie. De achtergrondmal is van Nellie Snellen en daar heb ik weer steentjes opgeplakt. Het plaatje is van Amy. Ik vind kerstkaarten in de niet-traditionele kleuren toch ook altijd wel heel erg leuk. De challenge loopt weer een maand en duurt tot en met 31 oktober a.s.. Er is weer een hele leuke prijs te winnen! 
Liefs
Cindy


15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkaart! Prachtig hoe de kleuren van het garen en het papier overeenkomen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje en weer heel mooi afgewerkt. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Cindy wat is deze weer mooi...prachtig de kleuren die je koos.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geborduurd leuk patroontje en mooi afgewerkt.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend borduurkaartje Cindy - supermooi combinatie.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kerstkaart.
    Mooi borduursel in prachtige kleuren.
    Een schitterend voorbeeld.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige geborduurde kaart Cindy, mooi patroon met passende kleuren.
    fijne middag groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker mooie niet-traditionele kleuren voor een kerstkaart. Alles past heel goed bij elkaar.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tjonge, jonge, hier zitten weer aardig wat uurtjes borduren in Cindy. Mooi en de kleurtjes zijn heel lief op het plaatje afgestemd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend, de kleuren van het garen zijn erg mooi gekozen bij het plaatje!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik lig bijna in mijn mandje, maar ook jou wil ik even zeggen dat je kerstkaart schitterend is, mooi geborduurd en alles perfect op elkaar afgestemd.
    Ik ben echt moe, nog 1 dag en dan wordt het weer normaal.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy. Prachtig deze kaart. Hele mooie kleuren. weer een prachtig geheel, plaatje, kleurtjes en patroon. Groeten Trijntje.h

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy