woensdag 15 oktober 2014

Reminder Creaine Challenges

Hallo allemaal,
Dit is een herinnering voor de Creaine Challenge voor de maand oktober. Dit keer heeft mijn moedertje de sketch gemaakt. Dit is mijn herinneringskaart geworden. In het kader van de tijd van het jaar heb ik er een halloweenkaart van gemaakt. De digi is van Bugaboo, één van de sponsoren deze maand, ingekleurd met copics. De mallen zijn van memorybox en MFT. De letters zijn van Authentique. Doen jullie gezellig mee? De challenge loopt nog tot 28 oktober a.s.


13 opmerkingen:


  1. Hoi Cindy,

    Wat een gave kaart zeg ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke kaart, de webben zijn ook echt geweldig. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje Cindy!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja het is een schitterende gekleurde kaart, prachtig met de spinnenwebben, je hebt de sketch prachtig uitgewerkt Cindy.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy. Wat een leukerd. De afbeelding spinnenwebben, super! Heel mooi gemaakt met deze mooie schets. Leuke kleuren combi. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje Cindy - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappige kaart Cindy...ik heb niks met Halloween maar je kaart is mooi gemaakt en zeker mooi gekleurd.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi Halloween kaartjr met deze mallen er bij en weer prachtig gekleurd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf zeg! Wat heb je dit mooi gemaakt Cindy, heel erg leuk. Ook al die geweldige details erbij maakt het tot een prachtig geheel. En wat is deze digi toch een schatje. Je hebt het ook heel erg mooi ingekleurd. Ik hoop dat alles goed met je gaat.
    Lieve groetjes en nog een fijne dag, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukerdje.
    Heel mooi samengesteld met leuke materialen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een enig Halloween kaartje Cindy

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig wat een schitterend kaartje geworden ( zie dat ik er een paar achterloop ik schaam me diep)

    Liefs Jolanda

    ps je blog ziet er geweldig uit met je nieuwe achtergrond. TOP

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy