vrijdag 14 november 2014

Nieuwe challenge bij CC&CC - Favoriete feestdag

Hallo allemaal,
Helaas ben ik weinig in blogland te vinden. Het einde van het jaar nadert en dat betekent enorme drukte op mijn werk, die begin november inzet en zeker duurt tot het einde van het jaar. Ook in de avonduren ben ik aan het werk om alles op tijd af te krijgen,  ik ben dan ook meer met mijn werk dan met mijn hobby bezig, maar dat komt straks wel weer goed. Toch kom ik even aan jullie vertellen dat vandaag weer een nieuwe challenge van start is gegaan bij CC&CC, dit keer met thema "favoriete vakantie". De sponsor is deze keer Scribbles designs. Hier is mijn voorbeeldkaart:


We zoeken ook nog nieuwe DT-leden. Er wordt gewerkt met digi's die beschikbaar gesteld worden door de sponsoren. Elke twee weken een ander thema. Voor informatie, kijk even op het blog. Misschien iets voor jullie?

Liefs
Cindy

16 opmerkingen:

  1. PPPFFF ok ben er weer wat een mooie kaart en ik zeg weer daar heb ik geen geduld meer voor hihihi veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi borduurtje, Cindy!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor je lieve woorden Cindy, morgen gaat het vast weer beter.
    Jou kaart is prachtig, een schitterend patroon heb je gebruikt en weer zo mooi geborduurd, ook de afdruk is weer super mooi ingekleurd.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Cindy. leuke opbouw met die mooie strik. Prachtig borduurwerk. Sterkte met de drukte...
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje en die boom is ook erg leuk! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy. Hele leuke digi. Mooi met dit borduurpatroon erbij gecombineerd. Succes met je werkzaamheden.. Geniet van je weekend groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt! Mooie digi! Veel sterkte en succes met de eindejaarsdrukte! Denk wel aan jezlef he!?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Super leuke kerst kaart ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn weer een mooi kaartje van je te zien,deze is alweer erg mooi!
    Helaas is het inkleuren van stempeltjes niks voor mij.
    Succes met je drukke werk en hopelijk kun je af en toe toch wat ontspannen met je mooie kaartjes maken.
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie Kerstkaart Cindy,
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy,

    Schitterende kaart Cindy ondanks het gebrek aan tijd, sterkte met alle drukte!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kerstkaart Cindy, leuke stempel. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. weer een leuk kaartje met leuke digi en zeker mooi ingekleurd.Het is heel vervelend dat je veel moet werken maar beter werken dan geen werk.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje en zo'n leuke digi
    groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kerstkaart Cindy!
    Leuk met die strik!
    En prachtig geborduurd.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy