vrijdag 28 november 2014

Nieuwe challenge bij CC&CC

Hallo lieve blogvriendinnen,
Eindelijk weer een keer een bericht van mij. Het bloggen schiet er de laatste tijd een beetje bij in. Ben eigenlijk alleen maar met mijn werk bezig. Op de één of andere manier is het ieder jaar hetzelfde aan het einde van het jaar. Maar het gaat goed komen hoor. Als het goed is, ben ik tussen Kerst en Oud en Nieuw vrij, dus dat maakt weer een heleboel goed. De kaart die ik jullie vandaag wil laten zien is mijn DT-kaart voor de nieuwe challenge van CC&CC. Dit keer is de opdracht: gebruik een charm. 
Ik heb de gave deur en raam gebruikt van Dutch Doobadoo en daar een charm aangehouden. Verder een magnolia gekleurd uit de laatste collectie. Het papier is van Maja. Doen jullie gezellig mee? er is een gave stansmal te winnen.
Fijn weekend
Liefs
Cindy


15 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,
    Ja, ik had je al gemist en ook je mooie kaarten, deze is weer prachtig..doe kalm aan hoor..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Cindy...mooie kleuren, prachtig geheel.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Cindy,

    Wat een lief kaartje en zo mooi ingekleurd en leuk met het raam en de deur!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy. Wat een prachtige kaart. Leuk tafereeltje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al die mensen met schulden, ja meisje dat valt niet mee om die allemaal te begeleiden en er komen er nog meer bij, let maar op.
    Gelukkig is het aan je kaarten niet te zien dat je het zo druk hebt, deze is weer errug mooi, het lijkt wel of Tilda voor haar eigen huisje staat, prachtig gemaakt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuk kaartje, Cindy!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Cindy. Gaaf zoals je de deur en het raam bewerkt hebt, het ziet er heel mooi uit vind ik.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart. Prachtig met die deur en raam. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schattig kaartje Cindy
    leuk plaatje heb je gebruikt achter het raam

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje Cindy! Fijn weekend en groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! Deze is mooi! fijn weekend en sterkte met de drukte op je werk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig en lief kaartje,fijn weer iets te zien van jou.
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje Cindy!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy