maandag 3 november 2014

Nieuwe challenge bij My Besties Dutch girls designs

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Het is weer maandag en tijd voor een nieuwe challenge bij My Besties Dutch Girls designs. Het thema is dit keer alles mag met de optie herfst. Heel leuk thema vind ik zelf, ook hou van de herfstkleuren en de herfst als jaargetijde heb ik ook geen hekel aan. Ik heb als basis van mijn kaart eens een ander modelletje gebruikt. De digi is fancy pants img. 4262 en kun je hier vinden. Deze is ook weer zo leuk! Het papier is van Bo Bunny. De tekststempel is van Noor Design en de bloemen komen uit de voorraad. Verder nog wat gekleurde skeletbladeren gebruikt. Neem ook eens een kijkje op het blog bij de kaarten van mijn DT-collega's. De challenge duurt twee weken. Heb je tijd, doe gezellig mee!
Liefs
Cindy




Eén december volgt er een kerstadventspecial, iedere dag op het Nederlandse Bestieblog.



22 opmerkingen:

  1. Prachtig is deze kaart in de herfstkleuren Cindy, wat heb je weer prachtig gekleurd, ook het model van je kaart is héél apart.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige herfstkaart hebt je gemaakt voor mij. Ik had geen mooiere kunnen maken Cindy. Hartelijk dank dat je mij uit de brand (water) hebt geholpen.
    met een lieve groet van mij,
    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf modelletje kaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje en wat een prachtige kleuren heb je gebruikt. Ik vind hem ook erg mooi ingekleurd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Cindy, erg mooi details. Ja deze week wordt het dan echt wel herfst!!!Koud en nat, wind, herfst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooi kaartje is het geworden en wat een prachtige kleuren heb je er voor gebruikt. Echt herfst nu top cindy.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Cindy!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy
    Nou van mij hoeft die herfst ook niet hoor en vandaag is het buiten echt herfst bah niks aan .
    Jou kaart is wel weer erg mooi .
    leuk dat blad er zo bij .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een prachtige kaart Cindy ook je kaart hieronder is heel mooi.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Wat een mooie en gave herfst kaart ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Cindy
    ik heb al enkele van je blogpost gemist
    maar heb ze wel allemaal bekeken ze zijn prachtig stuk voor stuk
    groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ook deze is heel fraai Cindy, mooi kleurwerk

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie herfstkaart Cindy!
    Leuk model.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieve herfstkaart Cindy. Een leuk model, warme kleuren en die skeletbladeren erbij vind ik erg leuk gedaan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldige herfstkaart Cindy....ik vind die mooie warme herfstkleuren heel goed gevangen op je kaart....ziet er supergaaf uit.
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig mooi kaartje, Cindy! Heel gaaf!

    Liefs, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Cindy,
    prachtig is je kaartje
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel mooi warme kleuren betsie mooi ingekleurd Cindy

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Cindy
    Wat een prachtige warme herfstkaart, super leuk is deze Bestie en die skeletbladeren passen er zo mooi bij.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Cindy! Wat is je kaart een bjoety zeg! De image komt zo goed tot zijn recht! Schitterend kleuren en gekleurd ook!
    lieve groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy