vrijdag 19 december 2014

Dag 19 van de adventkalender bij My Besties Dutch Girls Designs

Hallo lieve vriendinnen,
Hier weer een berichtje van mij. Zoals eerder aangegeven, heb ik het zo druk met mijn werk, dat ik amper vrije tijd heb. Maar dat gaat allemaal goed komen, nog een paar dagen doorbijten. Morgen ga ik echt ontspannen, dan ga ik sinds lange tijd weer een dag kaarten maken met mijn moedertje. Ik heb sinds maandag een 6-persoons eettafel, dus meer ruimte. Ik kijk er echt naar uit.

vandaag is het weer mijn beurt om een hokje van de adventkalender van My Besties Dutch Girls designs te openen. Dit keer een kerstkaart in niet-traditionele kleuren met papier van My Minds Eye, de digi heb ik natuurlijk weer ingekleurd met copics. 

Mocht ik jullie niet meer spreken voor de feestdagen, dan wens ik jullie hierbij alvast hele fijne feestdagen een een voorspoedig 2015!
Liefs
Cindy


15 opmerkingen:

  1. Schattig Cindy, prachtig gekleurd en héél mooi papier.
    Nog even op je tanden bijten dan heb je lekker tijd om je te ontspannen.
    Ik ga nu snel naar de Hobbywinkel, tot morgen.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, heel lief ingekleurd ook weer. Heel veel plezier morgen met je moeder, lekker hobby-en met zijn tweetjes. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy, wat lastig dat je het zo druk hebt op je werk maar soms is het niet anders toch. Geniet straks dubbel en dwars van je vrije tijd en lekker freubelen. Wat een heerlijk kleurrijk kerstkaartje, een zonnestraaltje op deze sombere regendag. Werk ze nog,
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy
    Wat een super vrolijke kerstkaart met deze leuke Bestie.
    Fijn dat je nu kan aftellen en morgen al weer lekker met je moeder kan freubelen aan je nieuwe grote tafel, geniet ervan Cindy en de groetjes aan je moeder.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig vrolijke kerstkaart!! Fijn dat je een grotere tafel krijgt, ik heb ook altijd plaats tekort aan mijn bureautje.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijkerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooi kaartje en heerlijke kleuren daar hou ik wel van. Hopen dat je straks lekker kan genieten en knutselen met je moedertje.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie en vrolijke kerstkaart.
    Bedankt ook voor je prachtige kerstkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Cindy wat een prachtige kaart mooie kleuren heb je gebruikt! Zelf ben ik van de zachte kleuren en vind dit dan zooo mooi! Ik wens je hele mooie Kerstdagen! groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart Cindy!
    Een schattige digi!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker vrolijk kaartje Cindy!
    Ik wens je alvast fijne kerstdagen en een gezond en creatief 2015!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Cindy,
    wat een lief en vrolijk kaartje mooi kleurwerk
    fijne kerst en geniet van de mooie momenten samen liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy