vrijdag 12 december 2014

Nieuwe challenge bij CC&CC

Hallo lieve blogvriendinnen,
Hier ben ik weer een keer na een lange tijd. Door drukte op mijn werk heb ik nu praktisch geen tijd om te bloggen, maar ik wil jullie toch even mijn DT-kaart laten zien voor de nieuwe challenge van CC&CC. Dit keer is het thema Kerst. Ik heb de stermal van Dutch Doobadoo gebruikt. De digi is van a day for daisies en heb ik ingekleurd met copics. Het papier komt uit het winterblok van Joy en ook de tekst heb ik gemaakt met een mal van Joy. De bloemen zijn gemaakt met een doohickey, net als de dennetak. Doen jullie gezellig mee?
Fijn weekend allemaal en als het wat rustiger is (nog 1 1/2 week te gaan), dan kom ik bij iedereen langs.
Liefs
Cindy


12 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart. Ik hoop dat je het snel wat rustiger krijgt voor jezelf, want het is allemaal wel erg druk zo. LIefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, gaaf zeg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend!!! Hier straalt echt rust van uit.

    Gr.Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy, wat heb je een prachtig voorbeeld gemaakt. Schitterende digi is het! En dat past natuurlijk perfect op de Ster (van Bethlehem?)
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw!! Wat is deze prachtig!
    sterkte nog even met de drukte! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, mooie en lieve digi! Ik hoop dat je het snel wat rustiger krijgt, loop jezelf niet voorbij!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy
    Geweldige mooie kaart is het weer.
    Sterkte nog even met de drukte.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooo wat is dit mooi, prachtige gekleurd en zo,n mooie digi, als je hier geen kerstgevoel bij krijgt.
    Nog even op je tanden bijten meisje, als de rust terug is gaan we weer lekker hobbyen.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige creatie Cindy
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. o wat mooi dit kaartje meid prachtig gekleurd

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy