zaterdag 6 december 2014

Nieuwe challenge bij de Fadengrafik en tevens mijn laatste.....

Hallo lieve blogvriendinnen,
Er is een nieuwe challenge van start gegaan bij de Fadengrafik met het thema "kerst". Ben helemaal vergeten om hem te plaatsen. Dit is mijn laatste kaart voor het DT-team, ik heb enige tijd geleden besloten om er na dit jaar ermee te stoppen. Ik heb het 2 1/2 jaar met veel plezier gedaan, maar ik hou van alles netjes op tijd en ik mis het teamgevoel. Tijd voor nieuwe dingen! 

Mijn kaart is gemaakt met een patroon van Christa. Dit was ook weer zo'n gaaf patroon om te borduren. Het plaatje is een morehead. De kaart spreekt verder voor zich. De challenge loopt tot het einde van het jaar.

Fijne avond,
Cindy



17 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart weer Cindy....apart borduurtje en een beeldschoon plaatje.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaafff kaartje, Cindy!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je laatste kaart voor de Fadengrafik is wel weer een super mooie Cindy, mooi geborduurd, met een héél lief plaatje,leuk hoor we gaan weer andere dingen doen.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is wel een schatje om te zien je laatste kaartje voor fadengrafik.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy
    Wat een prachtig kerstkaartje met mooi borduurtje en superlief moreheadje.
    liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is wel belangrijk dat je met plezier je DT werk doet en soms moet je gewoon de knoop doorhakken Cindy.. Er komt vast weer iets anders op je weg.
    Dit kaartje is wel een plaatje hoor, heel mooi patroontje. En het is zo'n schattig plaatje.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een lief kaartje! Succes met alle andere dingen.
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje en wat een leuk plaatje heb je er bij gebruikt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Cindy. Mooi geborduurd, leuk plaatje, super.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu verliezen ze 2 goede DT-leden in 1 keer, daar zullen ze wel van balen! Je kaartje is mooi, schattig plaatje!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend kaartje Cindy
    wat een prachtig patroon heb je gebruikt en dat moreheadje doet het er fantastisch op.

    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. o wat prachtig dit kaartje en borduur patroontje

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gedaan hoor! En ja, ik heb nooit meegedaan aan een challenge van Fadengrafik, maar als ik lees waarom je stopt snap ik het wel. Je moet wel ergens van op aan kunnen...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt een mooie afsluiter voor jouw periode bij Fadengrafik gemaakt! Hele mooie kerstkleurencombi, patroon past perfect bij het plaatje.

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy