zondag 11 januari 2015

Kusjes.....

Goedemiddag lieve blogvriendinnen,
Het is heel lang geleden, maar eindelijk heb ik weer eens tijd gehad om zelf eens een keer iets te maken om aan een wedstrijd mee te doen. Ik ben met een aantal dingen gestopt en heb nu weer wat meer tijd voor mezelf, en ik moet zeggen, dat bevalt me heel erg goed. Gisterenavond heb ik heerlijk zitten kleuren met mijn copics en deze kaart gemaakt. Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge van Time for Magnolia, waar het thema is: maak een Valentijnskaart met veel rood.

De basis van de kaart is gemaakt met een Dutch Doobadoomal. Het papier is van Doodlebugs. Verder heb ik een Doohickey van Magnolia gebruikt en het hart en de swirl zijn van Cheery Lynn. De tekst heb ik gemaakt met de lettertang van de Hema. Veder nog wat dewdrops en bloemen. 
Ik vond het heerlijk om te doen en ook de magnoliaatjes blijven zo ontzettend leuk om te kleuren!  Ik ga dat zeker vaker doen!
Fijne dag allemaal,
Liefs
Cindy


29 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt erg leuk in hart vorm.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Cindy, aan de opdracht heb je zeker voldaan!! Leuk die mallen van Doobaboo, heb spijt dat ik er gisteren niet een heb meegenomen van de Scrapbookwinkel!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje Cindy! Fijn dat je weer wat tijd hebt om te freubelen! Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Cindy en inderdaad helemaal Valentijn!
    Fijne zondag en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een heel mooi kaartje, leuke kleurtjes ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Cindy! En soms moet je keuzes maken, want ook leuke dingen kosten soms meer tijd dan je hebt.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fijn dat je nu weer meer tijd hebt om zelf te freubelen en het is een hele leuke valentijns kaart geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Cindy een kaart om verliefd op te worden :)
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart is het geworden, Ook prachtig ingekleurd. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje,mooi gekleurd en al die hartjes, gaaf.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy,
    wat heb je een prachtige hartenkaart gemaakt, echt helemaal in jouw kleuren, met prachtig kleurwerk..
    Kaarten maken moet wel een hobby blijven en geen werk, verstandig om wat te laten vallen,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart met een leuk thema. Leuk de vorm van het hart zo. Een echte valentijnskaart.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk Cindy dat je voor onze challenge deze prachtige kaart hebt gemaakt. Mooi in de vorm van een hart en die stempel blijf ik ook zo lief vinden, een echte Valentijnskaart !
    Dank voor het meedoen aan bij TFMC .
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk en vrolijke kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een dot van een valentijnskaart Cindy. Ja soms moet je nu eenmaal keuzes maken om jezelf niet voorbij te lopen. Heerlijk meis dat je voor je gevoel nu heerlijk aan deze kaart hebt kunnen werken...daar laadt je batterijtje weer helemaal mee op ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattige hartjeskaart !
    Heel mooi !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy, wat is dit weer een beeldige creatie...veel leuke details en natuurlijk weer prachtig gekleurd...je blijft er een ster in.
    Lekker dat je wat meer tijd krijgt nu voor leuke dingen. Bij mij ligt het een beetje stil...ik kan niet goed voorovergebogen zitten. Hoop dat het snel weer kan.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Cindy,
    wat een leukerd is dit met het grote hart en het rood. Lijkt me heerlijk voor je dat je wat meer tijd hebt voor de hobby! Je was ook behoorlijk druk!
    Geniet ervan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie creatie; altijd fijn wat meer tijd voor je eigen ding. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Cindy,

    Wat een lief kaartje heb je gemaakt en wat fijn dat je weer wat meer tijd voor je hobby hebt veel knutsel plezier.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. prachtig magnolia kaatje Cindy

    ja soms moet je knopen door hakken die voor jou goed zijn heel veel plezier met freubelen

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk hoor wat meer tijd voor jezelf
    Ik ben helemaal weg van je prachtige valentijnskaart

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk Cindy om wat meer tijd voor jezelf te hebben ,
    Deze valentijns kaart ziet er weer prachtig uit .
    Een heleboel leuks op te zien .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Cindy,
    Goeie beslissing om wat meer tijd voor jezelf te nemen. Dat heeft nu een schitterende kaart opgeleverd, toppie!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. mooi, Cindy, ik vind de kleuren combinatie geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is een plaatje Cindy - supermooi is ie geworden.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dit is ook een hele mooi kaart. Leuk voor valentijn..... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy