zaterdag 10 januari 2015

Nieuwe challenge bij CC&CC - geen cirkels

Goedemiddag lieve blogvriendinnen,
Vandaag wil ik jullie even laten weten dat er een nieuwe challenge van start is gegaan bij CC&CC. Dit keer is het thema "geen cirkels". De sponsor dit keer is Rick st. Dennis. Dit zijn ook hele leuke digi's. Ik had een hele gave digi uitgezocht van een clown, maar toen ik ermee begon zag ik dat zijn hele pak vol met cirkels zat. Ik heb er nu witte vierkantjes van gemaakt. De rest is natuurlijk weer gekleurd met copics. Het papier is van Echo Park en de foamletters komen bij de zeeman vandaan. Ik vind het wel een leuke kinderkaart geworden. Bij post voor kanjers kan ik vast iemand hiermee blij maken. Ik zou zeggen, heb je zin, doe gezellig mee. Ook mijn collega's hebben hele leuke voorbeelden gemaakt, neem maar eens een kijkje.
Liefs
Cindy


16 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart! dat heb je mooi opgelost met die cirkels op z'n broek haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi en vrolijk kaartje heb je gemaakt Cindy.
    Een heel leuk afdrukje en knap ingekleurd.
    De letters passen er ook heel mooi bij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vrolijke kaart Cindy, lekker kleurrijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy wat een lekkere vrolijke kaart!. De kleuren erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ie leuk en vrolijk! mooi gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige vrolijke kaart Cindy. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap gedaan, daar wordt iemand weer heel blij van als die ontvangen is.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige vrolijke kaart!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er op en top vrolijk uit! Ik vidn hem gaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijk en kleurrijk kaartje, erg leuk!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou dat heb je weer heel mooi opgelost zo met die cirkels en wat een mooie kleuren heb je gebruikt alleen daar wordt je al vrolijk van. Een geweldig mooi kaartje is het geworden.

    liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoe creatief ben je nu?, heel creatief, goed opgelost zo, niemand weet dat er rondjes in zijn pakje zaten.
    Ik vind het een schatje van een kart en weer zo mooi gekleurd, toppie.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This card definitely is fun! I like the bright colors and that adorable banner!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy